|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد خبر: ۳۰۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

تد کروز، سناتور جمهوری خواه، می گوید فکر نمی کند تمرکز کمپین انتخاباتی ترامپ بر معاملات تجاری خانواده بایدن تاثیری در رای دهندگان داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ کروز بعد از تماشای مناظره ترامپ و بایدن، گفت که فکر می کند ترامپ خیلی خوب عمل کرده است. ولی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید رای دهندگان با انتشار ایمیل های پسر جو بایدن تحت تأثیر قرار گرفته اند، پاسخ داد: "من فکر نمی کنم این موضوع حتی یک رای را جابجا کند"

کروز همچنین گفت که "یکی از بهترین نکات بایدن این بود که گفت:" همه این حملات علیه خانواده من و خانواده ترامپ، مهم نیستند. مهم خانواده شما مردم آمریکاست. "
کروز در این دیدگاه تنها نیست. یکی از مشاوران ارشد دونالد ترامپ نیز گفت که او ترامپ را ترغیب کرده است تا صحبت در مورد هانتر بایدن، ایمیل های هیلاری کلینتون یا "روسیه گیت" را متوقف کند و در عوض فقط به اقتصاد توجه کند.

کروز گفت: "من فکر می کنم که این یک انتخابات با مشارکت بالاست.ارزیابی من این است که چپ ها در این انتخابات مشارکت بالایی خواهند داشت. کسانی که از ترامپ متنفر هستند تحت هر شرایطی هرچقدر هم سخت باشد در انتخابات شرکت می کنند تا علیه او رای دهند. مهمترین چیز ناشناخته در این انتخابات این است که آیا همه افراد دیگر حاضر می شوند؟"
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین