|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۳۰۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
یک خانم ۴۰ ساله در شهرستان رزن به علت تنش عصبی بعد از حادثه دچار تپش قلب شده بود که نیروهای عملیاتی شهرستان سریعا مراجعه کرده و اقدامات اولیه را انجام دادند سپس این خانم به بیمارستان منتقل شد.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت:دهمچنان موردی از مصدومیت و فوتی بعد از گذشت چندین ساعت گزارش نشده است.

عباس اولیاسمیع در گفت وگو باایسنا، با بیان اینکه بعد از گذشت چندین ساعت از وقوع زلزله همچنان موردی از مصدومیت و فوت گزارش نشده است، اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله کمتر از ۲۰ تماس به علت اضطراب ناشی از حادثه با مرکز فوریت های پزشکی استان همدان برقرار شد.

وی افزود: یک خانم ۴۰ ساله در شهرستان رزن به علت تنش عصبی بعد از حادثه دچار تپش قلب شده بود که نیروهای عملیاتی شهرستان سریعا مراجعه کرده و اقدامات اولیه را انجام دادند سپس این خانم به بیمارستان منتقل شد.

اولیاسمیع با بیان اینکه مرکز فوریت های پزشکی و نیروهای اورژانس چه درحالت عادی و چه درصورت بروز حوادث به طور ۲۴ ساعته فعال و آماده خدمت رسانی هستند، خاطرنشان کرد: اکنون نیروهای عملیاتی اورژانس در پایگاه ها هستند و اگر موردی گزارش شود سریعا رسیدگی می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین