|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۳۰۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

کارشناس هواشناسی پیش‌بینی کرد از امروز (پنجشنبه) تا دوشنبه هفته آینده به دلیل سکون نسبی هوا، انتظار می‌رود آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، «کبری رفیعی» اظهار داشت: امروز پنجشنبه (اول آبان) در اکثر مناطق کشور پدیده جوی خاصی مشاهده نخواهد شد و تنها در نوار شمالی کشور طی امروز و فردا پارش پراکنده و کاهش ۴ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، اردبیل و شمال شرق کشور و همچنین روز جمعه در ارتفاعات خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص پیش‌بینی هوای روزهای آینده نیز توضیح داد: در سه روز آینده در نوار شرقی کشور، کرمان، هرمزگان در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت نیز گفت: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با غبار محلی خواهد بود و بیشترین دمای هوا به ۲۳ درجه و کمترین آن به ۱۳ درجه خواهد رسید.

رفیعی اظهار داشت: از پنجشنبه تا دوشنبه افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش‌بینی می‌شود، به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا انتظار می‌رود غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش یابد.

وی تاکید کرد: افزایش غلظت آلاینده‌ها را از امروز در استان‌های تهران، مرکزی، البرز، اصفهان، قزوین، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خوزستان شاهد خواهیم بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین