|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۳۰۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
در نیمه دوم محمد صلاح مصری دیگر گل سرخ های بندر آنفیلد را وارد دروازه اورتون کرد. این صدمین گل ستاره لیورپول برای تیمش نیز بود.

اورتون در داربی مرسی ساید برابر لیورپول به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

به گزارش ایسنا، در آغاز هفته پنجم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن اورتون در داربی مرسی ساید برابر لیورپول قرار گرفت.
شاگردان کارلو آنچلوتی که با چهار پیروزی از چهار مسابقه توانسته بودند در صدر جدول قرار گیرند، خیلی زود در دقیقه ۳ از سوی سادیو مانه مهاجم سنگالی دروازه خودی را باز شده دیدند.
 
با این حال مویس کین توانست در همان نیمه اول گل خورده را پاسخ دهد و نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم محمد صلاح مصری دیگر گل سرخ های بندر آنفیلد را وارد دروازه اورتون کرد. این صدمین گل ستاره لیورپول برای تیمش نیز بود.

با این حال این پایان کار نبود و کالورت لوین آقای گل فصل جاری لیگ برتر که به تیم ملی فوتبال انگلیس نیز دعوت شد در دقیقه ۸۱ بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

بازی در دقایق آخر رنگ خشونت به خود گرفت و ریچارلیسون برزیلی از اورتون از زمین بازی اخراج شد.

در ثانیه های پایانی جردن هندرسون کاپیتان لیورپول دروازه حریف را باز کرد ولی کمک داور ویدئویی VAR این گل را مردود اعلام کرد تا بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار می‌شود که منچستریونایتد با نیوکاسل و منچسترسیتی با آرسنال دیدار خواهد داشت. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین