|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۳۰۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
حسین تنهایی رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی در مورد آخرین وضعیت پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی اظهار داشت: گفتگوها با سفیر کره جنوبی و نماینده بخش بازرگانی این کشور آغاز شده اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم. بنابراین برای تشریح جزییات و نحوه این تفاهم با صبر کرد.

رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی اظهار داشت: گفتگو‌ها با سفیر کره جنوبی و نماینده بخش بازرگانی این کشور آغاز شده، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم. او پیشتر میزان پول‌های بلوک شده ایران در این کشور را تقریبا ۸.۵ میلیارد دلار ارزیابی کرده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛حسین تنهایی رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی در مورد آخرین وضعیت پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی اظهار داشت: گفتگوها با سفیر کره جنوبی و نماینده بخش بازرگانی این کشور آغاز شده اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم. بنابراین برای تشریح جزییات و نحوه این تفاهم با صبر کرد.

وی افزود: البته ما بحث شکایت از کره را مطرح کردیم، از همین روی شاهد اقداماتی از دولت کره هستیم. همچنین نباید فراموش کرد که این کشور به تعهدات قبلی خود در این موضوع نیز عمل نکرده بود.

رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی در مصاحبه پیشین خود میزان پول های بلوک شده ایران در این کشور را تقریبا 8.5 میلیارد دلار ارزیابی کرده بود.


منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین