|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۳۰۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، هیچ سازمان و ارگانی نباید به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه کند و از کسبه و بازاریان نیز درخواست می‌شود در جهت جلوگیری از تعطیلی بازارها برای پیشگیری از کرونا، به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند هیچ گونه خدماتی ارائه نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به قرار گرفتن ۱۱ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و خیلی پرخطر کرونا، از کاهش سن فوتی‌های ناشی از ابتلا به کووید - ۱۹ در استان خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان امروز (۱۰ مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه با توجه به روند افزایشی بستری مبتلایان به کرونا و مطابق آخرین بررسی وضعیت این بیماری در خوزستان، ۱۱ شهر استان شامل شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر، ایذه، رامهرمز و کارون در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونا قرار گرفته‌اند.

وی افزود: شهرهای مسجدسلیمان، دزفول، شادگان و رامشیر نیز در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار گرفته‌اند.

ابول‌نژادیان بیان کرد: بی‌تفاوتی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب شده روند بستری بیماران بدحال افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

وی افزود: وضعیت فوت ناشی از کرونا نیز بسیار نگران‌کننده است و در چند روز گذشته شاهد فوت افراد جوان و میانسال بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، هیچ سازمان و ارگانی نباید به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه کند و از کسبه و بازاریان نیز درخواست می‌شود در جهت جلوگیری از تعطیلی بازارها برای پیشگیری از کرونا، به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند هیچ گونه خدماتی ارائه نکنند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی، تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری، رعایت اصول بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمع و شستن مستمر دست‌ها است و انتظار می‌رود مردم برای حفظ سلامت خود و اطرافیان، رعایت اصول بهداشتی را با جدیت بیشتری مورد توجه قرار دهند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین