|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۳۰۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

عبدالناصر همتی در تازه‌ترین یادداشت اینستاگرامی به بیان نکاتی درباره بازار ارز پرداخت و اعلام کرد: ازچند هفته پیش دولت آمریکا با طرح لغو تمام معافیت های تحریمی و راه اندازی ماشین تبلیغاتی خود توسط رسانه های وابسته آخرین تلاشهای خود را برای ایجاد التهاب در بازار ارز کلید زد.

بنظر نمی رسد اقدام دیگری برای استفاده در فشار حداکثری باقی مانده باشد .آمریکایی ها از این کار بیشتر هدف تبلیغاتی دارند.طبیعی است که  نوسان گیران و سود جویان دربازار ارز  برای بهره گیری ازفضای تبلیغاتی، تلاش لازم به عمل بیاورند.

همانگونه که قبلا گفتم ، ثبات بازار برای بانک مرکزی اولویت دارد و لذا در حاشیه نرخ بازار نسبت به عرضه سنگین اقدام واجازه آربیتراژ و نوسان گیری نخواهد داد.

بانک مرکزی ضمن افزایش عرضه در بازار ثانویه (نیما)، در راستای تسهیل و تسریع تامین ارز وارد کنندگان در این بازار به پتروشیمی ها ،فولادیها و معدنی ها اعلام کردکه آنها نیز میتوانند ارز حاصل از صادرات خود را ، علاوه بر صرافیهای بانکی ، مستقیماً به صرافیهای مجاز جهت واردات کالاهای دارای تخصیص ارز بفروشند
 

قبلا هم گفتم، نرخهای ارز در بازار، نرخهای اقتصادی نیستند و دوام نخواهند داشت.امیدوارم مردم عزیز دارایی خود را در معرض ریسک بازار  ارز قرار ندهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین