|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۰۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶


دریابیگی گفت: این احتمال وجود دارد که رأی پرونده موکلم (روح الله زم) شنبه به من ابلاغ شود.

دبیر دریابیگی وکیل روح الله زم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حکم موکلش گفت: هنوز رأی نهایی موکلم به بنده ابلاغ نشده است.

دریا بیگی با اشاره به صحبت رئیس دیوان عالی کشور مبنی بر به پایان رسیدن بررسی پرونده زم در دیوان عالی کشور گفت: احتمالاً رأی پرونده روز شنبه (۲۹ شهریور ماه) به بنده ابلاغ شود.

دهم تیرماه امسال بود که سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری خود از صدور حکم اعدام برای روح الله زم مدیر کانال معاند آمد نیوز خبر داد.

روح الله زم که به دلیل اتهامات متعدد و افساد فی الارض در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی محاکمه شده بود، حکم اعدام را از رئیس دادگاه دریافت کرد، اما با توجه به قانون امکان فرجام خواهی در دیوان کشور برای حکم اعدام وی وجود داشت که روح الله زم به این حکم اعتراض کرد.

به دنبال اعتراض روح الله زم به حکم اعدامش در دیوان عالی کشور، روز گذشته حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به حکم روح الله زم اظهار کرد: رسیدگی به پرونده روح الله زم در دیوان عالی کشور به پایان رسیده است.

حال با توجه به پایان رسیدن رسیدگی به پرونده زم در دیوان عالی کشور باید منتظر ماند و دید که آیا حکم اعدام وی تأیید می‌شود یا این حکم تغییر می‌کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین