|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۳۰۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
تولید خودرو بالا رفته است اما خودرو به جای اینکه وسیله استفاده باشد، تبدیل شده به وسیله ای برای سرمایه گذاری و فروش. دستورالعمل داده ایم خودروسازان، خودرو را به کسانی بفروشد که نیازمند هستند و قبلا هم خودرو نخریده اند. باید جلوی دلال بازی را بگیریم و خودرو به کسانی برسد که نیازمند هستند.


رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دستورالعمل داده ایم خودروسازان، خودرو را به کسانی بفروشد که نیازمند هستند و قبلا هم خودرو نخریده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در جمع خبرنگاران در رابطه با معرفی صمت گفت: با همه شایستگی هایی که مدرس خیابانی داشت، رای نیاورد. ما نمی توانیم فردای همان روز، وزیری دیگر بدون مطالعه معرفی کنیم بلافاصله پس از آنکه مدرس خیابانی رای نیاورد بررسی را آغاز کردیم و از بین این سه نفر، یک نفر را هفته آینده معرفی می کنیم.

او ادامه داد: رئیس جمهور به جهانگیری دستور داد و او مأمور شد تا گرانی ها را سامان دهد.

واعظی در رابطه با بازار خودرو گفت: تولید خودرو بالا رفته است اما خودرو به جای اینکه وسیله استفاده باشد، تبدیل شده به وسیله ای برای سرمایه گذاری و فروش. دستورالعمل داده ایم خودروسازان، خودرو را به کسانی بفروشد که نیازمند هستند و قبلا هم خودرو نخریده اند. باید جلوی دلال بازی را بگیریم و خودرو به کسانی برسد که نیازمند هستند.

او در رابطه با مکانیزم ماشه گفت: اعضای دولت بطور مدام این موضوع را دنبال می کنند زیرا این موضوع، هم پیروزی برای کشور است و هم به نوعی تیر آخر ترامپ است. آمریکا با وجود ۱۵ عضو شورای امنیت، تنها مانده و هیچ کشوری با او همراه نشده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در رابطه اظهارات آمریکا مبنی بر اینکه ایران منتظر است تا پس از پیروزی من در انتخابات با آمریکا توافق کند، گفت: چگونه است که بعد سه سال و نیم به حرف آدمی که آن قدر حرف های بی ربط زده و خیال بافی کرده، باید اعتماد کرد. ترامپ در رقابت انتخاباتی عقب افتاده و فاصله اش با بایدن حدود ده درصد عقب است. طبیعی است که متوسل به هر ابزاری می‌شود بنابراین به کارهای پوپولیستی، روی آورده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین