|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۳۰۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

نشست سران سه قوه عصر امروز با حضور رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، نشست سران سه قوه عصر امروز با حضور «حسن روحانی» رئیس‌جمهور، حجت الاسلام و المسلمین «سیدابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه و «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور پس از برگزاری این جلسه و در جمع خبرنگاران درباره این نشست، گفت: در جلسه امروز در زمینه سرمایه گذاری و رفع موانع تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بحث های خوبی مطرح و بنا شد این مباحث را ادامه دهیم.

وی افزود: هماهنگی سه قوه می تواند به حل مسائل کشور کمک کند. مجلس و قوه قضائیه در کنار دولت می توانند رافع مشکلات مردم باشند.

رئیس‌جمهور افزود: بخشی از جلسه به منطقه و مسائلی که وجود دارد و توطئه هایی که امریکا و صهیونیسم طراحی کردند اختصاص یافت تا بتوانیم امنیت و ثبات منطقه را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: امیدورام این جلسات ادامه پیدا کند و مسائلی که امروز در جلسه طرح کردیم را به ثمر برسانیم و حتما این موضوعات در شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور و مردم تاثیر گذار خواهد بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه شامگاه امروز پس از برگزاری نشست سران قوا درباره این نشست، گفت: امروز دشمن با جنگ اقتصادی، روانی و رسانه‌ای به دنبال مایوس کردن مردم و ایجاد اخلال در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و جامعه ما است.

وی ادامه داد: همکاری همه قوا و به خط شدن همه ظرفیت‌های کشور جزء ضرورت‌ها و مسئله ای اجتناب ناپذیر است، اگر ما موفقیتی در مقابله با ویرویس کرونا داشتیم برای این بوده که از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده کرده‌ایم به خصوص اینکه حضور مردم نقش آفرین بوده است.

آیت‌الله رئیسی اضافه کرد: دشمن ایجاد یاس در مردم را دنبال می‌کند و ما باید با همه اقداماتمان به دنبال ایجاد امید در کشور باشیم و بحث‌های که در جلسه امروز مطرح شد نیز دغدغه های مردم بود.

رئیس قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد جلساتی که از این دست تشکیل می شود همه در جهت رفع مشکلات مردم باشد.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از برگزاری نشست شامگاه امروز سران قوا درباره این جلسه گفت: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که در مجلس یازدهم همانطور که اشاره شد در جلسه سران قوا درباره مسائل و اولویت‌های اقتصادی کشور که امروز دغدغه یکایک مردم به ویژه مردم مناطق مرحوم و مجاهدان عرصه اقتصادی است، جلسه‌ای برگزار شد.

وی با اعلام اینکه هماهنگی، همدلی و همکاری خوبی بین سران قوا درباره مسائل اقتصادی در جلسه امروز مطرح شد، ادامه داد: مهم‌ترین دغدغه امروز سران قوا حل مشکل مردم در بخش‌های مختلف است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه امیدوارم با صحبت‌های که انجام شد بتوانیم در حوزه بازار ارز، بورس و هدایت نقدینگی و سروسامان دادن به بازار کالا حرکت کنیم، اضافه کرد: البته دولت مسئولیت اجرایی این کار را دارد و بار سنگینی به دوش دولت و رئیس جمهور است و حتماً ما هم در این فرصت پیش رو همانطور که رهبر انقلاب فرمودند که حداقل سه صد روز پیش روی است و در این فرصت همه تلاش می‌کنیم که بتوانیم در این راه به دولت کمک کنیم که بتواند به تصمیماتی که برای سر و سامان دادن به مسائل اقتصادی و کاهش مشکلات اقتصادی مردم داده گام بردارد.

رئیس مجلس با اعلام اینکه اینکه موضوع دیگری که مورد بحث قرار گرفت موضوعات منطقه‌ای بود تصریح کرد: واقعیت این است که امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت اجباری به دنبال عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه خلیج فارس است و اینها حتماً باعث ناامنی خواهند شد و حتماً به دنبال شیطنت خواهند بود. آنجا هم مورد بحث قرار گرفت و انشاالله در این مسیر هم دقت لازم و تصمیمات خوبی صحبت شد.

قالیباف در پایان تاکید کرد: انشاالله این جلسات ادامه پیدا کند و حتماً هم ادامه خواهد کرد و آثار و برکات برای ملت عزیزمان باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین