|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۸
کد خبر: ۳۰۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
مردم در موج دوم کرونا متوجه شدند که این بیماری برای یک زمان کوتاه چند هفته‌ای نیست بنابراین ما باید سبک زندگی و پروتکل‌های مراسمات را عوض کنیم، آن هم برای ماه‌ها یا برای سال‌ها. ممکن است واکسن کرونا ساخته شود ولی ممکن است دوباره به شکل دیگری ظهور و بروز داشته باشد. بنابراین ما باید برنامه ریزی بلندمدت‌تری در نظر بگیریم.

رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ممکن است واکسن کرونا ساخته شود ولی ممکن است دوباره به شکل دیگری ظهور و بروز داشته باشد، بنابراین ما باید برنامه ریزی بلندمدت‌تری در نظر بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ حسن روحانی رئیس جمهور امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: مردم در ماه‌های اسفند و فروردین در مواجهه با کرونا متوجه شدند که این بیماری جدی است.

وی ادامه داد: برخی فکر کردند که زمان شیوع کرونا کوتاه است و باید دو سه هفته مراعات کنیم و سپس تمام می‌شود.

رئیس جمهور بیان داشت: مردم در موج دوم کرونا متوجه شدند که این بیماری برای یک زمان کوتاه چند هفته‌ای نیست بنابراین ما باید سبک زندگی و پروتکل‌های مراسمات را عوض کنیم، آن هم برای ماه‌ها یا برای سال‌ها. ممکن است واکسن کرونا ساخته شود ولی ممکن است دوباره به شکل دیگری ظهور و بروز داشته باشد. بنابراین ما باید برنامه ریزی بلندمدت‌تری در نظر بگیریم.

او گفت: روند بیماریهای مربوط به کرونا در بسیاری استانها روند نزولی پیدا کرده است.

روحانی تاکید کرد: ضمن اینکه برای دست یابی به واکسن کرونا تلاش می کنیم، اگر کشوری زودتر به این واکسن دست یافت، برای خرید آن اقدام می کنیم.

او ادامه داد: ممکن است واکسن کرونا هم پیدا شود ولی سال بعد باز ویروس به صورتی دیگر ظهور پیدا کند.

توقیف ۴ کشتی ایرانی دروغ است

رئیس جمهور همچنین گفت: توقیف ۴ کشتی ایرانی در آب های بین المللی از اساس دروغ است. این دروغ به خاطر پوشاندن خفت آمریکا در شورای امنیت بود.

روحانی همچنین گفت: کسانی که پروتکل های بهداشتی را در ماه محرم رعایت نکنند مجازات می شوند و برخی از مجازات ها از امروز بلاغ می شود.

روحانی گفت: در بحث مسافرت کسی حرفی از تعطیلی نمی‌زند اما تا اسم کنکور می‌آید بحث تعطیلی را مطرح می‌کنند.

رئیس جمهور در واکنش به توافق امارات و اسرائیل هم گفت: این اقدام از نظر ما صددرصد محکوم است و خیانتی به آرمان فلسطین و قدس است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین