|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۳۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
راه قطعي اين است که اقاي هاشمي به عربستان سفر کند. چند بار تاکيد کردند که بايد اين سفر انجام شود چون تنها شخصيتي که مي‌تواند عربستان را مجاب کند آقاي هاشمي است سفر او به نفع جهان اسلام و ايران است.
آيت‌الله وحيد خراساني نکته‌اي در باره عدم نتيجه‌گيري در مذاکرات هسته‌اي متذکر شدند و گفتند اسراييل و سعودي ها از نتيجه مطلوب ممانعت کردند و راه قطعي اين است که آقاي هاشمي به عربستان سفر کند.

آيت‌الله وحيد خراساني در ديدار رئيس دانشگاه آزاد، ماجراي نخستين ديدار خود با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را بازگو کرد. به گزارش تيک، معاون فرهنگي رئيس دانشگاه آزاد، بخشي از سخنان آيت‌الله وحيد خراساني را در صفحه شخصي خود قرار داده، که متن آن در زير مي‌آيد:آيت‌الله وحيد خراساني نکته‌اي درباره عدم نتيجه‌گيري در مذاکرات هسته‌اي متذکر شدند و گفتند اسراييل و سعودي از نتيجه مطلوب ممانعت کردند و راه قطعي اين است که اقاي هاشمي به عربستان سفر کند. چند بار تاکيد کردند که بايد اين سفر انجام شود چون تنها شخصيتي که مي‌تواند عربستان را مجاب کند آقاي هاشمي است سفر او به نفع جهان اسلام و ايران است. ايشان فرمودند: «آقاي هاشمي را ساليان متمادي است که مي‌شناسم از همان اول انقلاب و خاطره‌اي تعريف کرد که وقتي امام خميني(ره) اآمدند من وقتي خواستم که خدمت ايشان برسم، فوري وقت دادند و من (آيت‌الله وحيد خراساني) به ملاقات ايشان رفتم». آقاي وحيد ادامه داد که «من کنار امام خميني(ره) نشستم و روبروي ما اقاي اشراقي داماد امام خميني(ره) نشسته بود ديدم يک شيخ جواني آمد و فردي را مطرح کرد و گفت اين آقا خوب است والي (استاندار) اصفهان باشد و ايشان قبول کرد، چند دقيقه بعد آمد و فرد ديگري را به اقاي خميني معرفي کرد و گفت اين آقا مناسب است استاندار فلان استان باشد، باز هم او تاييد کرد. دوباره آمد خدمت امام خميني(ره) و گفت آقاي امامي کاشاني مناسب است مسئول مدرسه سپهسالار باشد، باز هم آقاي خميني قبول کرد». آيت‌الله وحيد ادامه داد: «براي من عجيب بود؛ پيش خود گفتم اين شيخ کيست که رهبر انقلاب اين همه به او اعتماد دارد و حرف او را مي‌پذيرد؟ رو کردم به آقاي اشراقي و گفتم اين شيخ کيست؟ او هم جواب داد ايشان آشيخ علي اکبر هاشمي رفسنجاني است».

منبع: ابتکار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین