|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۳۰۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
یک مقام آگاه در پلیس پیشگیری پایتخت، با ارائه جزئیاتی از حادثه قتل شب گذشته در خیابان گلستان یکم تهران اظهار کرد: بر اساس گفته شاهدان عینی گویا مقتول ۵۸ ساله به نام حبیب داوود استاد تاریخ بوده است و همراه دخترش مریم داوود ۲۷ ساله در خودرو ال ۹۰ سفید در حال حرکت بودند.

یک مقام آگاه در پلیس جزئیات قتل شب گذشته در گلستان یکم تهران را تشریح کرد و گفت: در این حادثه ۵ تیر شلیک شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، یک مقام آگاه در پلیس پیشگیری پایتخت، با ارائه جزئیاتی از حادثه قتل شب گذشته در خیابان گلستان یکم تهران اظهار کرد: بر اساس گفته شاهدان عینی گویا مقتول ۵۸ ساله به نام حبیب داوود استاد تاریخ بوده است و همراه دخترش مریم داوود ۲۷ ساله در خودرو ال ۹۰ سفید در حال حرکت بودند.

وی که با مهر گفت و گو می کرد، افزود: شیوه قتل و یا ترور این افراد به این صورت بوده که از سمت راننده ۴ تیر شلیک شده و شلیک پنجم هم به یک ماشین دیگر که در حال عبور بوده اصابت می‌کند.

وی در پایان گفت: به دلیل اینکه کوچه از یک طرف راه برای ماشین دارد و از طرف دیگر فقط عابر پیاده و یا موتورسوار می‌تواند حرکت کند فرد موتورسوار از طرف پیاده رو شلیک کرده و با موتور فرار کرده است.

 این حادثه در ساعت ۲۱ شب گذشته در حوالی گلستان یکم در خیابان پاسداران تهران رخ داده است که تحقیقات در این باره ادامه دارد و اخبار تکمیلی مجدد اعلام می‌شود.
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین