|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۳۰۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷

معاون سیما در پیامی درگذشت ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سریال‌های تلویزیونی چون «مختارنامه»، «مرضیه» و «کلاه پهلوی» راتسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، متن پیام تسلیت مرتضی میرباقری به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت نابهنگام بانوی هنرمند، سرکار خانم ماه‌چهره خلیلی، موجب تأثر و اندوهی عمیق شد. هجرت زودهنگام بازیگری توانمند، تحصیلکرده و فرهیخته، خسرانی برای رسانه است.
مرحومه ماه‌چهره خلیلی، عشق به وطن را در عمل، با نقش‌آفرینی در سریال‌های فاخر و ارزشمند سیما نشان داد. سریال‌هایی چون «مختارنامه»، «در چشم باد»، «کلاه پهلوی»، «گذر از رنج‌ها»، «نردبام آسمان» و ... . آخرین حضور این بازیگر در مجموعه تلویزیونی «مرضیه» بود که به عنوان سریال ویژه ماه محرم سال ٩٨ از سیما پخش شد.
اینجانب، درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن هنرمند رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.»

سیمافیلم نیز در پیامی درگذشت این هنرمند را تسلیت گفته است.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم شد.
خبر فوت ناگهانی بانوی با اخلاق سیما و سینما، باعث تاثر بیش از پیش شد. حرف‌های غرورانگیزش درباره کشور همیشه خاطره‌اش را جاویدان خواهد کرد.
فقدان این بازیگر ارزنده، خسرانی برای فرهنگ و هنر ما و به ویژه رسانه ملی است‌.
این بازیگر توانمند و اخلاق‌مدار یکی از هنرمندان باسابقه سیما بود. مجموعه کلاه‌پهلوی، مختارنامه، در چشم باد و...  یاد و خاطره‌اش را همیشه در اذهان زنده نگه می‌دارد.
مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گوید.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین