|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۳۰۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
در پی حادث انفجار در بیروت رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه به سید حسن نصر الله و فرمانده ارتش لبنان با آنها ابراز همدردی کرد .

 به گزارش ایسنا ، متن پیام سرلشکر باقری به سید حسن نصرالله بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر مکرم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب الله لبنان وقوع حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به جان‌باختن و مجروحیت صدها تن از مردم این شهر و سوگوار شدن لبنان عزیز و مقاوم شد را به جنابعالی ، ملت و دولت و نیز رزمندگان دلیر مقاومت اسلامی آن کشور تسلیت عرض می نمایم.

بی‌شک نقش آفرینی های حزب الله مقتدر و مجاهد در خط مقدم جبهه مقاومت ضد صهیونیستی منطقه که ناکامی توطئه های امنیت شکن و آشوب آفرین در سرزمین های اسلامی غرب آسیا را تقویت کرده است ؛ چشمان مردم لبنان را در انتظار یاری بخشی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان دیگر در تسکین آلام ناشی از این مصیبت بزرگ قرار داده است.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه نقش آفرینی و کمک رسانی در این عرصه ، از درگاه حضرت باری تعالی برای جانباختگان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای مجروحین عزیز شفای عاجل و کامل و برای آن برادر عالیقدر و آحاد مردم شریف و عزادار لبنان به ویژه خانواده های معظم داغدیده ، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می

پیام سر لشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده ارتش لبنان  نیز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون ژنرال

ژوزف عون فرمانده محترم ارتش کشور دوست ، برادر و مقاوم لبنان مصیبت غمبار جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از شهروندان عزیز لبنانی در حادثه انفجار در بندر بیروت را به جنابعالی و آحاد ملت و دولت آن کشور تسلیت عرض می نمایم.

این واقعه جانگداز اقتضا می کند نیروهای مسلح کشورهای اسلامی به اقتضای وظایف دینی و انسانی خود در خدمت و امدادرسانی به مردم قهرمان و مقاوم لبنان که آسیب ها و خسارت های سنگینی را متحمل شده‌اند به صحنه آمده و با گسیل کمک های انسان دوستانه در کاهش درد و رنج ناشی از این مصیبت بزرگ مشارکت و نقش آفرینی کنند .

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه "نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران " برای حضور در عرصه امداد و یاری بخشی به لبنان عزیز و سوگوار؛ از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان مظلوم حادثه رحمت و رضوان الهی و برای مجروحین گرانقدر عافیت و شفای عاجل برای داغدیدگان معظم صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین