|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
کد خبر: ۳۰۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش شدت بادهای موقت در ساعات عصر امروز برای ۱۰ استان کشور خبر داد.

«فریبا گودرزی» روز سه شنبه به ایرنا، گفت: برای امروز در استان‌های گیلان، مازندران، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، اردبیل، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا نیز در برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، اردبیل. آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب غرب کرمان، جنوب شرق فارس و غرب هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته گودرزی برای امروز در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب، سرعت وزش باد در استان‌های قزوین، شمال مرکزی، البرز، غرب و جنوب تهران، قم، جنوب و غرب سمنان، خراسان جنوبی، شرق کرمان و شرق اصفهان افزایش پیدا می‌کند.

وی توضیح داد: این شرایط می‌تواند منجر به خیزش گردوخاک شود ضمن اینکه از امروز تا پایان هفته در شرق و جنوب‌شرق و روز پنجشنبه در شمال‌شرق کشور شاهد وزش بادهای شدید،همراه با خیزش گرد و خاک هستیم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران برای امروز، کمی نیمه‌ابری است و در ساعت‌های بعدازظهر، افزایش سرعت باد، پیش‌بینی می‌شود، دما در پایتخت نیز کاهش یافته و به ۳۵ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین