|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۳۰۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

مصاف استقلال و سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر با پیروزی دو بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و سپاهان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر یک آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

کارت زرد: آرش رضاوند (دقیقه ۳۸) و وریا غفوری (دقیقه ۴۲) از استقلال و امید نورافکن (دقیقه ۴۲) و شایان مصلح (دقیقه ۵۱) از سپاهان

کارت قرمز: آرش رضاوند (دقیقه ۴۴) از استقلال

گلها: شیخ دیاباته (دقیقه ۵۱) و شایان مصلح (گل به خودی - دقیقه ۶۵) از استقلال و محمد محبی (دقیقه ۸۱) از سپاهان

نیمه اول

این بازی که بیژن حیدری قضاوتش را بر عهده داشت، در دقایق اول در میانه میدان در جریان بود و دو تیم در میانه زمین یکدیگر را محک زدند.

با گذشت ۱۵ دقیقه از نیمه اول بازی، دو تیم سعی داشتند موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند اما فرصت مهم و خطرناکی ایجاد نشد تا دروازه تیمی مورد تهدید قرار بگیرد.

دقیقه ۱۶، اولین موقعیت این بازی رقم خورد و مسعود ریگی که توپ را پشت محوطه جریمه سپاهان در اختیار داشت، شوتی روانه دروازه حریف کرد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در ادامه بازهم دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه‌ای روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما هیچ‌کدام راه به جایی نبرد تا بازی با تساوی بدون گل پیش برود.

در دقیقه ۲۹ بازی، سانتر ارسالی بازیکن سپاهان روی محوطه جریمه استقلال، کی‌روش استنلی را صاحب یک موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه آبی‌پوشان به بیرون رفت.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، توپ و میدان در اختیار آبی پوشان پایتخت بود و در دقیقه ۳۶، فرشید اسماعیلی پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب یک موقعیت شد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه زردپوشان اصفهانی به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۳، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال به علت دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد تا استقلال ادامه این بازی را ۱۰ نفره دنبال کنند.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل نتیجه در بر نداشت تا تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم

نیمه دوم این بازی با یک حمله خطرناک از سپاهان آغاز شد و حضور به موقع عارف غلامی در محوطه جریمه استقلال موجب شد سپاهان به گل نرسد.

در دقیقه ۵۱ خطای شایان مصلح روی شیخ دیاباته در محوطه جریمه سپاهان یک پنالتی به سود آبی پوشان پایتخت به ارمغان آورد که دیاباته این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود شاگردان فرهاد مجیدی پیش برود.

بعد از این گل، سپاهان در تلاش بود تا بتواندد موقعیت هایی روی دروازه استقلال ایجاد کند اما واکنش های سید حسین حسینی موجب شد سپاهان نتواند فرصت های خود را به گل تبدیل کند.

علی رغم تلاش های سپاهان برای جبران نتیجه، استقلال در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. محمد دانشگر با حضور در محوطه جریمه سپاهان ضربه ای روی دروازه زرد پوشان اصفهانی ارسال کرد که این توپ با برخورد به شایان مصلح به دروازه سپاهان راه پیدا کرد و استقلال دو بر صفر مقابل سپاهان پیش انداخت.

سپاهان بعد از دریافت گل دوم، به سوی دروازه استقلال حمله ور شد و در دقیقه ۶۹ ضربه برگردان علی قربانی را عارف غلامی موفق شد دفع کند.

پس از توقف سه دقیقه ای بازی در دقیقه ۷۵، توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و سپاهان در تلاش بود تا بتواند موقعیت هایی روی دروازه استقلال ایجاد کند که نتیجه این تلاش در دقیقه ۸۱ به ثمر رسید و محمد محبی روی پاس علی قربانی موفق شد از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کند تا اختلاف در این بازی به حداقل برسد.

در ادامه سپاهان بازهم به دروازه استقلال حمله ور شد اما ضربه از راه دور کیانی در دقیقه 89 و فشارهای دیگر شاگردان راه به جایی نبرد تا استقلال موفق شود سپاهان را دو بر یک شکست دهد و شاگردان فرهاد مجیدی سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.

با این نتیجه، استقلال با 48 امتیاز در رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال باقی ماند و سپاهان با 45 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی (دقیقه 87- فرشید باقری)، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته (دقیقه ۷۲- ارسلان مطهری)، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قایدی (دقیقه ۴۹- محمد دانشگر)

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری (دقیقه ۷۱- محمد ایران‌ پوریان)، شایان مصلح، محمدرضامهدی زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امیدنورافکن (دقیقه ۴۶- علی قربانی)، محمدکریمی (دقیقه ۷۱- ولادیمیر کومان)، محمدرضاحسینی، محمدمحبی وکی روش استنلی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین