|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۳۰۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

شاگردان محمود فکری در ادامه نمایش موفق مقابل مدعیان، اینبار به تساوی برابر پرسپولیس دست یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، تلاش دو تمی پرسپولیس و نساجی در نهایت با تساوی یک یک خاتمه یافت. نتیجه‌ای که فصل گذشته نیز در این استادیوم شکل گرفته بود. نساجی نیز در ادامه نمایش موفق خود مقابل تیم‌های مدعی، برابر پرسپولیس نیز به تساوی رسید تا محمود فکری گام محکمی برای تک رقمی کردن تیمش در ادامه مسیر بردارد.یحیی گل محمدی که پیش از این طی 10 دیدار اخیر خود به پیروزی دست یافته بود، برابر نساجی این روندش شکسته شد و به تساوی رسید.

 

داوران: حمید حاج‌ملک - یعقوب سخندان - عباس پورحیدری - حامد سیری

ناظر: محسن ترکی

 

 

نساجی مازندران:

 

علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، فرزاد زامهران، سیدمحمد میری(63 - رحمان جعفری)، روح‌الله باقری(85 - حسین کیانی)، محمدمهدی نظری(67 - حسین باباگلی)

 

سرمربی: محمود فکری

 

 

پرسپولیس:

 

بوژیدار رادوشویچ، حسین کنعانی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه(87 - سیامک نعمتی)، بشار رسن، مهدی عبدی(60 - امیر روستایی) و علی علیپور

 

سرمربی: یحیی گل محمدی

 

اخطار

 

مجتبی بیژن(40) از نساجی

 

شرح گل:

 

نساجی 0 - پرسپولیس 1 (روح الله باقری- دقیقه 5): روح الله باقری مهاجم تیم نساجی پس از کنترل توپ پشت محوطه جریمه با شوتی استثنایی دروازه بوژیدار رادوشوویچ را باز کرد.

 

پرسپولیس 1 - نساجی 1 (علی علیپور - دقیقه 19): پاس بشار رسن به علی علیپور رسید و او در محوطه جریمه پس از دریبل علیرضا حقیقی موفق شد پنالتی بگیرد. پشت ضربه پنالتی هم خودش ایستاد و به زیبایی دروازه نساجی را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

شرح نیمه اول:

 

نساجی خیلی زود موفق شد پرسپولیس را روی شوت دیدنی روح الله باقری غافلگیر کند و با یک گل از شاگردان یحیی گل محمدی پیش بیفتد. با این حال پرسپولیس خیلی زود موفق شد جریان بازی را در اختیار بگیرد و در نهایت نیز روی پاس تودری که برای علیپور ارسال شد، او در مصاف با حقیقی باعث اعلام خطای پنالتی از سوی داور بازی شد تا خودش این ضربه را تبدیل به گل کند.

 

بعد از گل تساوی نیز پرسپولیس برای دستیابی به گل بعدی بیشتر از حریف در تلاش بود اما در نهایت نتوانست موقعیت مناسبی شکل دهد و در نهایت با تساوی راهی رختکن شدند تا برای نیمه دوم خود را مهیا کنند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 2: حرکت یک دوی زامهران و باقری با شوت زامهران همراه شد اما این ضربه به بیرون رفت.

دقیقه 42: ارسال از سمت چپ را شجاع خلیل زاده قصد داشت درون محوطه جریمه با ضربه سر وارد دروازه نساجی کند که خطای او از سوی حاج ملک بر روی حقیقی اعلام شد.

دقیقه 48: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس با فرار فوق العاده علیپور پشت مدافعان حریف همراه شد و این مهاجم نیز با ضربه‌ای سرضرب قصد گشودن دروازه حریف را داشت که توپش با اختلاف کمی راهی اوت شد. کمک داور دوم اما این حرکت را در ادامه آفساید اعلام کرد.

دقیقه 56: ارسال کرنر از سوی امید عالیشاه با پرش بلند کنعانی زادگان و ضربه سر این بازیکن با فاصله کمی از بالای دروازه نساجی بیرون رفت.

دقیقه 68: رحمان جعفری در اولین موقعیتی که بعد از ورود به زمین داشت، روی ارسال از سمت راست، بالاتر از مدافعان پرسپولیس ضربه سرش را زد که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 70: اینبار ارسال از سمت راست، اینبار با ضربه سر شجاع خلیل زاده همراه شد که توپ این مدافع پیش تاخته هم با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 78: حرکت روستایی از سمت راست و ضربه او از زاویه تقریبا بسته توسط علیرضا حقیقی برگشت داده شد. در برگشت نیز این روستایی بود که اینبار قصد داشت روی ارسال خود عالیشاه را صاحب موقعیت کند که ضربه کاپیتان پرسپولیس با برخورد به مدافع نساجی راهی به دروازه نیافت.

 

حاشیه:

 

* حسین ماهینی و علیرضا حقیقی دو بازیکنی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند و امروز مقابل تیم سابق خود قرار خواهند گرفت.
* محمد عباسزاده و مهرداد کفشگری دو بازیکن دیگر نساجی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند اما در این بازی به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.
* روح الله باقری و محمد مهدی نظری نیز سابقه حضور در استقلال را دارند و از انگیزه زیادی در بازی امروز برابر پرسپولیس برخوردار خواهند بود.
* در پرسپولیس هم علی علیپور سابقه حضور در نساجی را در کارنامه دارد و در بازی رفت تک گل تیمش به نساجی را به ثمر رساند.
* یحیی گل محمدی سرمربی حال حاضر پرسپولیس در مقطعی هدایت نساجی را برعهده داشته است.
* مهدی ترابی، محمد نادری، محمد انصاری، علیرضا بیرانوند( حضور در بلژیک)، کریستین اوساگوآنا، محسن ربیع خواه به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود.

چه در دوران کرونا و محرومیت تماشاگران از حضور در استادیوم و چه پیش از آن؛ این تماشاگران که در خانه‌های مجاور استادیوم شهید وطنی حضور دارند، دست از حمایت خود از این تیم برنمی‌دارند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین