|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۳۰۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
مربی ماشین‌سازی می‌گوید که نتیجه تیمش مقابل سایپا عادلانه نبود.

به گزارش ایسنا، حمید عبداللهی، مربی ماشین‌سازی پس از شکست امشب (جمعه) این تیم مقابل سایپا در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی، بازی جان‌داری بود و حدس می‌زدیم که سایپا دنبال چه چیزی است. متاسفانه فوتبال روی بدش را نشان داد و ما را جریمه کرد و بازی را باختیم. به تیم سایپا تبریک می‌گویم.

او درباره وضعیت سلامتی افاضلی، سرمربی ماشین‌سازی که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، توضیح داد: آقای افاضلی پس از مرخص شدن از بیمارستان تست کرونا دادند و با توجه به این که دو هفته از زمان بیماری‌اش می‌گذرد، سلامتش را کسب کرد و از دیشب به ما ملحق شدند.

مربی ماشین‌سازی در پاسخ به این سوال که با توجه به خطر سقوطی که برای تیمش وجود دارد، فکر می‌کند چه تیم‌هایی به لیگ یک سقوط می‌کنند، گفت: درباره این که کدام تیم سقوط می‌کند نمی‌توانم نظر بدهم. ماشین‌سازی سه بازی خانگی دارد و مطمئن باشید که ما سقوط نمی‌کنیم.

عبداللهی درباره این که نتیجه بازی تیمش عادلانه بود، بیان کرد: از نظر من عادلانه نبود. شاید اگر قرار بود عادلانه باشد، باید بازی مساوی می‌شد. ما در بازی قبل هم از روی ضربه ایتگاهی گل خوردیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین