|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۹۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱


به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه و ارز در بیست و یکمین روز از تیرماه شاهد ریزش نسبی قیمت ها هستند.

قیمت اونس طلا امروز
امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۸۱۱ (یک هزار و هشتصد و یازده) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۱ جولای ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۶۶ درصدی به ۱,۷۹۹ (یک هزار و هفتصد و نود و نه ) دلار رسید.

 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۶۴,۳۰۰ (نهصد و شصت و چهار هزار و سیصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۲۱ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۳۱ درصدی، از ۴,۱۸۸,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و هشتاد و هشت هزار) تومان به ۴,۱۷۵,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار) تومان رسید.

 

قیمت سکه بهار آزادی امروز
امروز قیمت سکه بهار آزادی شاهد کاهش ۱.۰۵ درصدی بوده است، سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۹,۶۰۰,۰۰۰ (نه میلیون و ششصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۱ جولای ۲۰۲۰ - به ۹,۵۰۰,۰۰۰ (نه میلیون و پانصد هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران
سکه در بازار امروز تهران، به ۱۰,۳۵۰,۰۰۰ (ده میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۸۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی
سکه امامی، امروز به ۱۰,۲۹۸,۰۰۰ (ده میلیون و دویست و نود و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۲۹ درصدی داشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین