|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۹۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی می‌گوید تیمش با توجه به بضاعتی که داشته مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست برابر پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: امرزو با توجه به شرایط، بضاعت و توان‌مان استراتژی را انتخاب کرده بودیم که تا ۳ یا ۴ دقیقه آخر موفق بودیم اما درست زمانی که باید تمرکز خود را حفظ می‌کردیم و بازی را مدیریت می‌کردیم، توپ را لو دادیم و روی ضربه پنالتی بازی واگذار کردیم.

وی ادامه داد: من مشکلات تیم را می‌شناسم. مشکل عمده ما توان بدنی بازیکنان است که در دقایق آخر تحلیل می‌رود و یک از دلایل آن نداشتن بدنساز است. لیگ برای ما ادامه دارد و بهتر خواهیم شد. لیگ برای ما ادامه دارد و دست از پا نخواهیم کشید. بضاعت و توان ما بیشتر از این بود و یک لحظه غفلت باعث شد تا ۸۵ دقیقه تلاش ما بر باد رود. امیدوارم در بازی‌های بعد بهتر باشیم.

مهاجری درباره از دست دادن ۳ امتیاز خانگی گفت: کسانی که تفکرات من را می‌شناسند، اولویت من حفظ توپ و چرخاندن بازی است اما ماشین‌سازی این بضاعت را ندارد. ما آمادگی لازم برای بازی‌های سنگین را نداریم. در ۱۳ روز ۳ بازی سنگین داشتیم و توان ما تحلیل رفت و نتوانستیم فشار لازم را به پرسپولیس بیاوریم. پرسپولیس هم تنها یک تغییر نسبت به ۲ بازی گذشته خود داشت و ما توانستیم ۸۵ دقیقه چنین تیم قدرتمندی را مدیریت کنیم. قطعا از بازی قبل بهتر بودیم و باید در بازی بعد بهتر از امروز باشیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین