|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۲۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
وی با بیان اینکه انتخاب‌های قبلی که به عنوان گزینه پیشنهادی معرفی شدند هم شایسته بودند، اظهار کرد: دکتر فرهادی شخصیت صادقی دارند و امیدوارم مجلس به ایشان رای مثبت دهد.
فرهادی به روایت روسای اسبق دانشگاه تهراندکتر فرهادی که علاوه بر دو دوره وزارت، سابقه ریاست دانشگاه تهران را نیز در کارنامه خود دارد، این روزها خود را آماده می‌کند که با کسب رای اعتماد مجلس دوباره در کسوت وزیرعلوم به عرصه آموزش عالی بازگردد.

به همین مناسبت به سراغ روسای اسبق دانشگاه تهران رفته و نظرات آنها را در مورد دکتر فرهادی جویا شده است.

فرهادی توان فرماندهی وزارت علوم را دارد

عباس شیبانی عضو شورای شهر تهران که در سال‌های 61 تا 62 ریاست دانشگاه تهران را برعهده داشت، درباره دکتر فرهادی گفت:‌ دکتر فرهادی، فرد شایسته، با اخلاق و با سابقه کاری بسیار زیاد، توان فرماندهی وزارت علوم را دارد و در جهت تبلور و تجلی منویات مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌کند.

دکتر محمد رحیمیان استاد دانشکده فنی که در سالهای 68 تا 72 ریاست دانشگاه تهران را برعهده داشت، در مورد انتخاب دکتر فرهادی به عنوان وزیر علوم گفت: با توجه به اینکه دکتر فرهادی در دوره‌ای وزیر علوم بودند، تجربیات خوبی داشته و انتخاب شایسته‌ای برای این منسب هستند.

استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران افزود: زمانی که ایشان وزیر علوم بودند، من رییس دانشگاه تهران بودم و براساس شناختی که از ایشان دارم، می‌دانم که ایشان فرد متعادلی هستند و می‌توانند موفق شوند.

وی با بیان اینکه انتخاب‌های قبلی که به عنوان گزینه پیشنهادی معرفی شدند هم شایسته بودند، اظهار کرد: دکتر فرهادی شخصیت صادقی دارند و امیدوارم مجلس به ایشان رای مثبت دهد.

فرهادی متدین و صادق است

دکتر حسین فروتن چهره ماندگار و استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران که در سالهای 64 تا 67 ریاست دانشگاه تهران را برعهده داشت، در مورد وزیر پیشنهادی علوم گفت: من ایشان را از زمان دانشجویی در دانشگاه مشهد می‌شناسم. ایشان در همه کارهایشان بسیار متدین و صادق هستند.

دکتر حسین فروتن، چهره ماندگار سال رشته علوم پزشکی که در سالهای 64 تا 67 ریاست دانشگاه تهران را برعهده داشت، با تاکید براینکه دکتر فرهادی به جمهوری اسلامی ایران بسیار وفادار هستند، اظهار کرد: ایشان از لحاظ علمی در سطح بسیار خوب و مناسبی بوده و دارای تجارب بسیاری در همه سطوح بهداشتی و علمی هستند.

وی در پایان گفت: از صفت‌های بارز دیگر دکتر فرهادی علاقه‌مندی بسیار شدید به رهبری و جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر فرهادی انسان شریف و معتدلی هستند

دکتر محمد حسین امید معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد انتخاب دکتر فرهادی به عنوان وزیر علوم گفت: ایشان هم در این کار دارای تجربه فراوانی بوده و هم انسان شریف، بزرگوار و معتدلی هستند.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم که از سالهای 92 تا 93 ریاست دانشگاه تهران را برعهده داشت، افزود: من فکر می‌کنم دکتر فرهادی می‌توانند مشکل پیش آمده بین مجلس و دولت را برطرف کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم ایشان رای بیاورند.

دکتر فرهادی دارای تجربه ذی قیمتی هستند

دکتر محمود نیلی احمدآبادی که از خرداد 93 تاکنون سرپرست دانشگاه تهران است در مورد وزیر پیشنهادی علوم گفت: آقای دکتر فرهادی به عنوان وزیر قبلی آموزش عالی تجربه ذی‌قیمتی در این زمینه دارند.

سرپرست دانشگاه تهران افزود: دکتر فرهادی از اساتید فرهیخته دانشگاه‌های ایران هستند و من فکر می‌کنم بعد از کش و قوس‌هایی که در مجلس رخ داد ایشان گزینه مناسبی برای این سمت هستند.

وی با تاکید بر اینکه دکتر فرهادی دارای تجربه و دانش فراوانی است، اظهار کرد: امیدوارم ایشان با توجه به توانمندی‌هایی که دارند، رای بیاورند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین