|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۲۹۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شایعه ی واگذاری بخش هایی از سواحل جنوبی کشور جزیره کیش به چینی ها را تکذیب کرد.

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در واکنش به انتشار شايعاتي مبني بر «واگذاري بخش‌هايي از سواحل جنوبي كشور و جزيره كيش به چینی‌ها»: اين اخبار هيچ منبع و منشاء مستندي ندارد و سوابق اين كذبيات به صفحاتي متعلق به افراد وابسته به بيگانگان در فضاي مجازي بوده كه به دفعات تكذيب شده است.

آنچه بر همگان عيان است حفظ استقلال و تماميت ارضي كشور بر همه اهداف ارجحيت داشته و دارد و تمامي اركان نظام و به تبع آن همه بخش هاي دولت در همين راستا قدم برمي دارند.

همانطور كه در صحبت‌هاي سخنگوی محترم دولت هم تاكيد شد در قرارداد ٢٥ ساله با چین هیچ مساله محرمانه‌ای وجود ندارد و تاکنون هیچ قراردادی برای واگذاری زمین، بندر و ... نداشته‌ایم.


در شرايط سخت كنوني كه دشمنان نظام در پي ايجاد گسست ميان مردم و بهره‌برداري به نفع خواسته‌های نامشروع خود در مقابل توفیقات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان هستند، بی‌تردید تقویت انسجام و همبستگی و تزریق امید به آحاد مردم در جامعه حسب فرمایشات مقام معظم رهبری جزء مهمترین اهداف سازمان‌های مناطق آزاد کشور است.

انتظار مي‌رود رسانه‌ها نيز همگام و همراه با ساير بخش‌ها در راستاي تنوير افكار عمومي و جلوگيري از تشويش اذهان مردم عزيز فعالانه و مسئولانه اقدام نمايند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین