|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۹۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳

سرمربی تیم پیکان گفت: هرچند به بازیکنان ایمان دارم اما همان‌طور که باخت‌های را فراموش نمی‌کنیم با یک برد هم به این فکر نمی‌کنیم که همه چیز تمام شده است و به بازی‌ها آینده‌مان فکر می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی پس از برد تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی بسیار سنگین و پر استرسی برای هر دو تیم بود چرا که وضعیت هر دو تیم در جدول مناسب نبود. ما در تمرینات تمام تلاشمان را کردیم که روی نقاط ضعفمان کار کنیم که خط دفاعی‌مان کمی با ترس بازی کند و در این بازی هم موفق بودند. خوشحالیم که در زمین حریف گل اول را خوردیم و تیممان از هم نپاشید. بازیکنان بسیار تلاش کردند و زحمت کشیدند و توانستیم با چهار گل ذوب‌آهن را شکست دهیم.

او ادامه داد: مطمئنم جایگاه ذوب‌آهن این نیست. همانطور که جایگاه پیکان اینجا نبوده و امیدوارم روند تیم ما و حریفمان هم در ادامه بهتر شود. تیممان از نظر روحی و روانی به یک برد نیاز داشت تا به خود باوری برسد. هرچند به بازیکنان ایمان دارم اما همان‌طور که باخت‌ها را فراموش نمی‌کنیم با یک برد هم به این فکر نمی‌کنیم که همه چیز تمام شده است و به بازی‌ها آینده‌مان فکر می‌کنیم.

سرمربی پیکان با بیان این‌که فکر نمی‌کرد تیمش چهار گل بزند، عنوان کرد: تلاش‌ بازیکنانمان را در تمرین دیدم و از نوع تمریناتمان معلوم بود که می‌توانیم در بازی بعدی پیروز شویم. بعد از باخت‌ به پرسپولیس توانستیم برگردیم و به خود باوری برسیم.

او درباره صحنه پرتاب اوت محمد ستاری، بازیکن پیکان که منجر به گل اول پیکان شد، گفت: این بازیکن دو، سه سال در پیکان است اما بازی نکرد. او کسی بود که در یک هفته گذشته بسیار خوب تمرین کرد و ما برای این مساله برنامه ریزی کرده بودیم. یکی از سرزن‌های ما به تیر دوم رفت و آن توپ هم گل شد. طبق آنالیزی که داشتیم چند بازیکن جوانمان را استفاده کردیم و دروازبان را هم تغییر دادیم و در مجموع جوان‌های خیلی خوبی داریم که در آینده بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین