|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۹۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش آمار بیماران بستری و سرپایی مبتلا به ویروس کرونا در مشهد از تمامی هموطنان خواست از انجام سفرهای غیر ضروری به مقصد این شهر خودداری کنند.

 سید محمد حسین بحرینی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به تمام مردم ایران اظهار کرد: در حال حاضر مشهد از نظر تعداد بیماران مبتلا به کووید -۱۹ در وضعیت قرمز قرار دارد و بهترین راهکار برای جلوگیری از افزایش تعداد بیماران رعایت بهداشت فردی، اصول فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و اجتناب از سفرهای غیر ضروری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید -۱۹ در مراکز زیر پوشش این دانشگاه در مقایسه با مدت مشابه ماه گذشته دو برابر افزایش یافته است، بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه نیز ۵۰ درصد رشد یافته و ادامه این روند نگران کننده است.

دکتر بحرینی با اشاره به اینکه در مرحله نخست شیوع این ویروس، بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) که یکی از بهترین و مجهزترین مراکز درمانی دانشگاه محسوب می‌شود به امر پذیرش و بستری بیماران کووید -۱۹ اختصاص یافت که پس از کاهش آمار از این حالت خارج شده بود، اظهار کرد: با توجه به افزایش مجدد تعداد بیماران مبتلا این مرکز درمانی به طور مجدد به بستری و درمان بیماران کووید -۱۹ اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دوران اوج نخست کرونا در استان خراسان رضوی با همت همه مسئولان و مردم و به فرماندهی استاندار خراسان رضوی به خوبی سپری شد و امیدواریم که با رعایت اصول بهداشتی مرحله اوج دوم نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین