|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۹۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

شرکت اس اس پی که مالک رستوران‌های زنجیره‌ای بین المللی «آپر کراست» است، اعلام کرد که به علت کاهش شدید تعداد مسافران و گردشگران درپی شیوع کرونا، احتمالاً حدود ۵ هزار نفر از کارکنان خود را در انگلیس اخراج خواهد کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از بی‌بی سی، شرکت اس اس پی که مالک رستوران‌های زنجیره‌ای بین المللی «آپر کراست» است، اعلام کرد که به علت کاهش شدید تعداد مسافران و گردشگران درپی شیوع کرونا، احتمالاً حدود 5 هزار نفر از کارکنان خود را در انگلیس اخراج خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرد فروش جهانی این رستوران‌های زنجیره‌ای در ماه آوریل و مه 95 درصد نسبت به سال گذشته کاشه یافته است است.

    شرکت اس اس پی دارای 580 رستوران در سراسر انگلیس است که بیشتر در ایستگاه‌های راه آهن و فرودگاه‌ها واقع شده اند، اما در حال حاضر کمتر از 10 رستوران باز هستند.

این شرکت پیش بینی می‌کند که فقط یک پنجم از این رستوران‌های زنجیره‌ای در انگلستان تا پاییز باز شوند.

در حالی که اقتصاد انگلیس در بدترین رکود اقتصادی خود در 41 سال گذشته به سر می‌برد، این رستوران زنجیره‌ای به لیست فزاینده‌ای از شرکتهایی که تعدیل نیرو می‌کنند می‌پیوندد.

در چند روز گذشته، تعدادی از شرکت‌های دیگر نیز برنامه‌های خود را برای کاهش تعداد کارکنان خود در انگلیس اعلام کرده اند:

شرکت هواپیماسازی ایرباس گفته است که به عنوان بخشی از برنامه تعدیل نیروی 15 هزار نفری در سراسر جهان، قصد دارد 1700 نفر از شاغلین خود را در انگلستان اخراج کند.

برنامه تعدیل نیرو در شرکت هواپیمایی ایزی جت نیز منجر به اخراج نزدیک به 1300 نفر از خدمه هواپیماها در انگلیس و 727 خلبان خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین