|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۹۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
آیت‌الله آملی لاریجانی در این پیام، ضمن تاکید و حمایت از برخورد با فساد، آورده است: از الطاف پدرانه جناب‌عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از اداره‌کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله آملی لاریجانی در این پیام، ضمن تاکید و حمایت از برخورد با فساد، آورده است: از الطاف پدرانه جناب‌عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم.

متن نامه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به محضر مقام معظم رهبری به این شرح است:
 
«بسمه تعالی
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته
بعد التحیه و السلام ، از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه حضرت مستطاب عالی نسبت به این حقیر، صمیمانه تشکر می‌کنم.

برخورد با فساد چه در درون قوه قضاییه و چه در بیرون آن، از راهبردهای اساسی نظام از ابتدای تاسیس تاکنون بوده است و گواه آن تاکیداتی است که جناب‌عالی در زمان‌های مختلف بر این امر نموده‌اید.

اینجانب در هر دو دوره قبلی قوه قضاییه، به همراه مسوولان عالی قضایی و رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها، این راهبرد اساسی مورد تاکید رهبری نظام را، با قاطعیت تمام دنبال کرده‌ایم. متاسفانه همه کسانی که از قاطعیت دستگاه قضایی و تصمیمات انقلابی آن در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ضربه خورده بودند، گویی به یک‌باره فضایی برای انتقام یافتند ودر این مسیر ظلم و هتک بسیار کردند که نیازی به انعکاس آنها نیست، ان‌الله یدافع عن الذین آمنوا و ان‌الله مع الصابرین.

اینجانب قبلاً گفته‌ام و یک‌بار دیگر به محضر جناب‌عالی عرض می‌کنم که هیچگاه از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد. کلامی از بنده را مستند قرار داده‌اند که هیچ دلالتی بر خلاف آنچه گفته‌ام ندارد. اگر اتهامی به کسی متوجه است، دستگاه قضایی باید با معیارهای قانونی و شرعی بدان رسیدگی کند، این وظیفه دستگاه قضایی و حق عمومی است.

در پایان مجددا از الطاف پدرانه جناب‌عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم.

والسلام علیکم و رحمة‌الله.»



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین