|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۹۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
«بسیار عالی است که مایکل به خانه بازگشته است. تازه رسیده است. بسیار هیجان‌انگیز است. ایران متشکریم». وی افزود: «برای انجام آن توافق بزرگ، تا بعد از انتخابات صبر نکنید. من پیروز [انتخابات] می‌شوم.

حسام الدین آشنا در توئیتی خطاب به ترامپ رویس جمهور آمریکا نوشت: تو در انتخابات، شکست خواهی خورد؛ ما این را می‌دانیم. بنابراین، تو باید امتیاز بیشتری نسبت به اوباما، به ایران بدهی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، ترامپ امروز در دو پیام توییتری مجزا،  از ایران بخاطر همکاری و آزادی مایکل وایت تشکر کرد.

ترامپ در توئیت اول نوشت: این (تبادل زندانیان) نشان می‌دهد که یک معامله امکان پذیر است.

ترامپ کمی بعد بار دیگر در صفحه توئیتر خود نوشت: «بسیار عالی است که مایکل به خانه بازگشته است. تازه رسیده است. بسیار هیجان‌انگیز است. ایران متشکریم». وی افزود: «برای انجام آن توافق بزرگ، تا بعد از انتخابات صبر نکنید. من پیروز [انتخابات] می‌شوم. الان شما توافق بهتری انجام می‌دهید».

«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه، هم در واکنش به درخواست ترامپ از ایران برای انجام توافق جدید با آمریکا، تصریح کرد: «ما زمانی که شما وارد دفتر [ریاست جمهوری] شدید، توافقی داشتیم. ایران و دیگر اعضای برجام هرگز میز را ترک نکردند».

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در ادامه افزود: «مشاوران شما - که اکثراً تا الان اخراج شده اند - قمار احمقانه ای انجام دادند. اینکه چه زمانی بخواهید آن [اشتباه] را اصلاح کنید، به شما بستگی دارد».



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین