|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۹۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
در مرحله اول متقاضیان با ورود به نشانی اینترنتی utcms.ir نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند و مرحله دوم نیز ثبت نام پروانه فعالیت و دریافت کد رهگیری می باشد.
 مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری تهران نحوه تخصیص اعتبار سوخت بنزین به وانت بارهای بنزین سوز شهری را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی صحرایی در این باره اظهار داشت: نحوه تخصیص اعتبار سوخت بنزین به وانت بارهای بنزین سوز شهری و لزوم اخذ پروانه فعالیت برای تمامی ناوگان وانت بار از سامانه مرکزی حمل و نقل درون شهری اعلام شده است.
 
وی با اشاره به مراحل ثبت نام و دریافت سهمیه ادامه داد: در مرحله اول متقاضیان با ورود به نشانی اینترنتی utcms.ir  نسبت به انجام مراحل ثبت نام  اقدام کنند و مرحله دوم نیز ثبت نام پروانه فعالیت و دریافت کد رهگیری می باشد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری تهران عنوان کرد: متقاضیان پس از طی این مراحل در مرحله سوم برای دریافت پروانه فعالیت به شهرداری مراجعه کنند و در مرحله چهارم سهمیه افزایشی در کارت بانکی راننده به صورت اعتبار ریالی وایز خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین