|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۲۹۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
: بازیکنان، اعضا کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه در این تست حضور داشتند و قبل از انجام تست نیز آزمایشات تب سنجی و اندازه گیری میزان اکسیژن خون بازیکنان زیر نظر متخصصان انجام شد و طی ۲۴ ساعت آینده نتیجه این تست مشخص خواهد شد و منتظر اعلام شورع تمرینات از سوی مرکز ایفمارک و فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم تا خود را برای اولین بازی فینال با تیم فوتسال مس سونگون که 30 خرداد ماه در اصفهان است آماده کنیم.
  تیم فوتسال باشگاه گیتی پسند آزمایشات مربوط به تست کرونا را انجام دادند.

با اعلام سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال برای انجام بازی فینال لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور بین دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان بازیکنان گیتی پسند امروز (چهارشنبه، هفتم خرداد) تست کرونا دادند تا خود را برای شروع تمرینات آماده کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند،  در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای رفاه بازیکنان، ترجیح دادیم این آزمایشات در سالن پیروزی انجام شود و برای رعایت پروتکل های بهداشتی قبل از ورود اعضای تیم تمام محیط سالن پیروزی به طور کامل ضدعفونی شد.

جواد شریف افزود: بازیکنان، اعضا کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه در این تست حضور داشتند و قبل از انجام تست نیز آزمایشات تب سنجی و اندازه گیری میزان اکسیژن خون بازیکنان زیر نظر متخصصان انجام شد و طی ۲۴ ساعت آینده نتیجه این تست مشخص خواهد شد و منتظر اعلام شورع تمرینات از سوی مرکز ایفمارک و فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم تا خود را برای اولین بازی فینال با تیم فوتسال مس سونگون که 30 خرداد ماه در اصفهان است آماده کنیم.

وی، در خصوص وضعیت بازیکنان برزیلی گیتی پسند گفت: هر دو بازیکن برزیلی تیم پیش از ترک ایران تست کرونا دادند که خوشبختانه منفی بود و در کشور خود نیز تست داده اند و بلیت برگشت آن ها آماده شده که ۱۶ خردادماه به ایران پرواز خواهند داشت تا بتوانند در تمرینات شرکت کنند.

شریف خاطر نشان کرد: وضعیت موجود یک تجربه جدید است که همه با آن درگیر هستند، اگرچه تمام بازیکنان در ایران و برزیل تمرینات انفرادی خود را در این مدت با برنامه هایی که از سوی کادر فنی ارائه شد انجام دادند؛ اما برای انجام بازی در سطح لیگ برتر و آن هم فینال نیاز به تمرینات خوب و با کیفیت است که امیدوارم زودتر زمان شروع تمرینات اعلام شود تا بازیکنان بتوانند تمرینات خود را در این مدت بسیار کوتاه آغاز کنند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین