|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۲۹۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
  وزیر اطلاعات گفت: با توجه به پشتکار و تلاش عوامل که با کمک مسئولان مربوطه همراه است ریل گذاری بخشی قطار شهری کرج تا ۱۷ ربیع اول(شهریور) به پایان خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز چهارشنبه هفتم خرداد با همراهی استاندار البرز و شهردار کرج در پروژه قطار شهری کرج در جریان  روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی گفت: اجرای این پروژه ارزشمند به خوبی در حال انجام است و ما امروز شاهد شتاب در  انجام این پروژه شاخص و با اهمیت استان هستیم که  این نشان از وحدت و انسجام مسئولین استانی دارد.

نماینده عالی دولت در استان البرز هم در این بازدید گفت: طبق گفته وزیر محترم اطلاعات در نظر داریم ریل گذاری فاز اول این پروژه تا ۱۷ ربیع الاول (شهریور ماه) به پایان برسد و تا پایان سال نیز به بهره برداری خواهد رسید .

عزیزاله شهبازی افزود: این پروژه که مسیر ۶ و نیم کیلومتری از ایستگاه چهار راه طالقانی به سمت ایستگاه ۴۵ متری گلشهر به عنوان یک پروژه شاخص و عظیم استانی محسوب می‌شود.

 وی ادامه داد: طبق گفته وزیر محترم اطلاعات در نظر داریم ریل گذاری فاز اول این پروژه تا ۱۷ ربیع الاول (شهریور ماه) به پایان برسد و تا پایان سال نیز به بهره برداری خواهد رسید .

شهبازی ادامه داد: علاوه بر این پروژه بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷ و نیم کیلومتر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید .



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین