|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۹۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
سخنرانی آیت الله خامنه ای به مناسبت روز قدس انجام گرفت که هر ساله با حضور گسترده مردم ایران در شهرهای مختلف این کشور و همچنین کشورهای متحد جمهوری اسلامی برگزار می شود اما این بار به دلیل شیوع ویروس کرونا، ایران از تظاهرات کنندگان خواست تا در خانه بمانند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی مفصل از سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای در روز قدس نوشت: رهبری ایران، اسرائیل را یک غده سرطانی توصیف کرد.

به گزارش ایسنا خبرگزاری آسوشیتدپرس، نوشت: رهبری ایران روز جمعه در سخنرانی خود با حمایت مجدد از فلسطین، اسرائیل را غده سرطانی خواند و تاکید کرد که بدون تردید این غده ریشه خواهد شد و از بین خواهد رفت.

آسوشیتدپرس ادامه داد: سخنرانی آیت الله خامنه ای به مناسبت روز قدس انجام گرفت که هر ساله با حضور گسترده مردم ایران در شهرهای مختلف این کشور و همچنین کشورهای متحد جمهوری اسلامی برگزار می شود اما این بار به دلیل شیوع ویروس کرونا، ایران از تظاهرات کنندگان خواست تا در خانه بمانند.

آسوشتدپرس در ادامه گزارش داد: رهبری ایران در سخنان امروز خود به طور مکرر از اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی یا ویروس نام برد و از آمریکا و غرب برای تجهیز آن با انواع ابزارهای نظامی و غیر نظامی و حتی با سلاح اتمی انتقاد کرد.

این گزارش می‌افزاید: وی اظهار داشت، همانطور که امروز انسان های با شعور مبارزه با کرونا را واجب می دانند، مبارزه با ویروس دیرپای صهیونیسم نیز ضروری است و طولی نخواهد کشید که این ویروس به همت و ایمان و غیرت جوانان از منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

آسوشیتدپرس در گزارش خود افزود: آیت الله خامنه ای در بخشی از این سخنرانی به انتقاد از بی عملی برخی کشورهای عربی در مواجهه با مسئله فلسطین پرداخت و تاکید کرد که این کشورها با فراموشی وظیفه انسانی، اسلامی و سیاسی به اهداف دشمن کمک کرده اند.

به گزارش ایسنا، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی شان به مناسبت روز جهانی قدس که به صورت زنده برگزار شد، تاکید کردند که غصب یک کشور و بیرون کردن مردم برای همیشه از خانه و سرزمین اجدادی خود، آن هم با شدیدترین شکل از جنایت و ادامه آن در طول دهه ها از بزرگترین نشانه‌های سبعیت بشری است.

ایشان همچنین، هدف اصلی و نزدیک غربی ها و کمپانی های یهودی از تشکیل دولت صهیونیستی را داشتن یک پایگاه در غرب آسیا و اعمال نفوذ در کشورهای این منطقه دانستند و خاطر نشان کردند که اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پاید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین