|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۲۹۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
همانطور که قبلاً از طریق رسانه‌های گروهی استان اطلاع رسانی شد از ساعت ۱۳ محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان اعمال خواهد شد و این محور از سمت "کرج به چالوس" یک طرفه خواهد شد.
رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک پرحجم و روان در محورهای" هراز و کندوان" خبر داد و گفت: از ساعت ۱۳ محور کندوان از "کرج" به سمت "چالوس" یک طرفه خواهد شد.

علیرضا قدمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برابر اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران و دوربین‌های پایش تصویری در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و روان از سمت جنوب به شمال محورهای هراز و کندوان هستیم.

وی تصریح کرد: همانطور که قبلاً از طریق رسانه‌های گروهی استان اطلاع رسانی شد از ساعت ۱۳ محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان اعمال خواهد شد و این محور از سمت "کرج به چالوس" یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک عادی و روان در محور "سوادکوه" به رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد در محور های شمالی را دارند، خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر، پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین