|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۵
کد خبر: ۲۹۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کمیته ملی المپیک کشورها همانند مردم و سازمان‌های مختلف به دلیل شیوع ویروس کرونا با سختی‌های زیادی روبه‌رو هستند. ما در کنار آن‌ها ایستاده‌ایم و متعهد هستیم به هر شکلی که می‌توان از آن‌ها حمایت کنیم.
انجمن ANOC اعلام کرد به کمیته ملی المپیک ۲۰۶ کشور کمک مالی می کند تا بتوانند ورزشکاران خود را برای المپیک توکیو آماده کنند.

به گزارش ایسنا  و به نقل از Inside the games، انجمن کمیته‌های ملی المپیک (ANOC) اعلام کرد بودجه بیش‌تری را برای کمک به کشورها جهت آماده شدن برای المپیک توکیو در نظر خواهد گرفت. این انجمن رقم دقیق بودجه کمکی به کمیته ملی المپیک کشورها را اعلام نکرد.

ANOC اعلام کرد: کمیته ملی المپیک کشورها همانند مردم و سازمان‌های مختلف به دلیل شیوع ویروس کرونا با سختی‌های زیادی روبه‌رو هستند. ما در کنار آن‌ها ایستاده‌ایم و متعهد هستیم به هر شکلی که می‌توان از آن‌ها حمایت کنیم.

ما می‌دانیم این بیماری وحشتناک حتی در صورت برطرف شدن، باز هم پیامد های مالی را برای کمیته ملی المپیک کشورها  خواهد داشت از این رو ANOC تصمیم گرفته برای ۲۰۶ کشور عضو، بودجه اضافی را در نظر بگیرد تا آن‌ها بتوانند تجهیزات لازم  برای مقابله با این چالش را فراهم کنند و به آماده کردن ورزشکاران خود برای المپیک توکیو بپردازند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین