|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۹۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین نظارت بر اصناف برای اجرای پروتکل‌های ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بر عهده تعزیرات، اصناف و پلیس نظارت بر اماکن خواهد بود.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه سیاست‌های محدود کننده هنوز پابرجاست، گفت: همانطور که در ستاد ملی مقابله با کرونا هم مصوب شد، محدودیت‌های خارج از استانی همچنان به قوت خود باقی‌ست.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‎حسینی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از کادر درمانی و مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های رسیده همچنان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سیاست‌های محدودکننده در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان ادامه خواهد داشت، افزود: همانطور که در ستاد ملی مقابله با کرونا هم مصوب شد، محدودیت‌های خارج از استانی همچنان به قوت خود باقی‌ست.

وی تصریح کرد: بر اساس نظر پزشکان، در صورتی که تجمعات کاهش پیدا کند و زنجیره انتقال قطع شود، قطعاً در پیشگیری از مبتلا به ویروس کرونا تأثیرگذار خواهد بود.

رزم‌حسینی در ارتباط با توزیع بسته‌های معیشتی گفت: ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان پیش‌بینی شده است که بخشی از آن در اختیار جامعه هدف قرار گرفته و مابقی هم توزیع خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: با توجه به اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل کم ریسک می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند، دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌های بهداشتی مربوط به نحوه چگونگی فعالیت این واحدها را با جزئیات مشخص می‌کند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین نظارت بر اصناف برای اجرای پروتکل‌های ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بر عهده تعزیرات، اصناف و پلیس نظارت بر اماکن خواهد بود.

رزم‌حسینی ضمن تشکر از مردم استان برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌ویژه در روز طبیعت گفت: فرهنگ مربوط به رفتار اجتماعی باید توسط رسانه‌ها و صداوسیما مرکز استان تبلیغ شود تا مردم در خانه‌ها بمانند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین