|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۲۹۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل نسبت به شیوع مجدد ویروس و بیماری کرونا هشدار داد.

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اطلاعیه‌ای که ظهر امروز منتشر کرد، آمده است: اگر چه متخصصان دانشگاه علوم پزشکی پیش از این نیز هشدار داده بودند، اما به علت تجمع و تردد گروه‌های زیادی از مردم زنگ خطر شیوع مجدد ویروس و بیماری کرونا در اردبیل به صدا درآمده است.

این ستاد با تاکید بر اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با کمال دقت و جدیت اجرایی می‌شود، افزوده است: لازم است برای حفظ  سلامت عموم مردم با عوامل اجرایی طرح مذکور همکاری لازم به عمل آید. بی‌تردید نظام و دولت اقتدار لازم را برای مقابله با این بیماری و نجات جان هموطنان دارد.

در این اطلاعیه آمده است: بار دیگر با پافشاری و هشدارها و با استناد به نمودار آمار مبتلایان و فوت شدگان در چند روز گذشته، برای حفظ سلامت جامعه دستورالعمل‌های بهداشتی را باید اجرا و رعایت کنید که تنها راه رهایی از ویروس و بیماری خطرناک کرونا رعایت بهداشت و در خانه ماندن است.

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل همچنین بیان کرد: به همه میهمانان و مسافران اکیدا توصیه می‌شود با توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در اسرع وق و ظرف 24 ساعت شهرستان اردبیل را به مقصد محل دائمی سکونت خود ترک کنند.

مجددا به اطلاع مردم می‌رساند؛ خودروهای افراد متخلف از مقررات به مدت یک ماه توقیف و جریمه نقدی نیم میلیون تومانی اعمال خواهد شد.

در این بیانیه تاکید شده است: از تردد غیرضروری تحت هر عنوان جدا خودداری کنید و حتی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان از خانه خارج نشوید و اوقات فراغت و سرگرمی اعضای خانواده را با زبان نرم و به روش‌های موثر تربیتی مدیریت کنید.

به گزارش ایسنا، ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل همچنین تصریح کرده است: برابر مقررات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اصناف غیرضروری که باید تعطیل شوند، اگر از اجرای مقررات تمرد کنند، به مدت یک ماه پلمپ خواهند شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین