|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۹۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
فرماندار خوانسار گفت: در راستای جلوگیری از ویروس کرونا شدیدترین کنترل‌ها در تمام ورودی های شهرستان خوانسار انجام می‌شود.

منصور کمالی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با تبریک فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: تمام هموطنان تا اطلاع ثانوی از مسافرت به خوانسار خودداری و مسافرت خود را به زمانی دیگر موکول کنند.

وی با اعلام تشدید کنترل در تمام ورودی‌های شهرستان افزود: فقط در صورت بررسی و تاییدیه شبکه بهداشت امکان ورود اضطراری به شهرستان وجود خواهد داشت.

فرماندار خوانسار افزود: تمامی فروشگاه‌های بزرگ و عرضه کننده کالاهای غیرضروری به جز واحدهای قصابی، مرغ فروشی، نانوایی، سوپرمارکت، میوه فروشی و داروخانه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و حق فعالیت ندارند، برای رستوران‌ها ارائه غدای بیرون و با حضور مشتری ممکن نخواهد بود.

وی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی و بهداشتی گفت: مردم شهرستان قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و از هرگونه تردد غیرضروری در شهر و روستا و یا خروج از شهرستان خودداری کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا به صفر برسد.

استقرار پنج اکیپ ایست و کنترل در ورودی و خروجی‌های شهر

کمالی در تشریح جزئیات اجرای دستورات ابلاغی جدید وزارت کشور اظهار داشت: بر اساس مصوبه مدیریت بحران شهرستان مبادی ورودی و خروجی شهرستان با تشکیل پنج اکیپ ایست و کنترل متشکل از نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج، شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت کامل کنترل خواهد شد و نسبت به برگرداندن افراد مشکوک به شهرستان مبدا و یا اخذ و تحویل مدارک شناسایی آنان به هلال احمر اقدام خواهد شد.

وی افزود: تمام مسیرهای منتهی به پارک‌ها و مراکز تفریحی و ورزشی کنترل شده است و در صورت پارک خودرو در محدوده این اماکن، اعمال قانون توسط راهنمایی و رانندگی صورت خواهد گرفت.

فرماندار خوانسار، استفاده از امکانات فروشگاههای آنلاین و غیرحضوری را یکی از راهکارهای پیشنهادی جهت ادامه کسب و کار دیگر واحدهای تجاری عنوان کرد.

وی افرود: هم اکنون با پیگیری‌های فرمانداری خوانسار و فراهم کردن زیرساخت‌ها امکان خرید نان به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن فراهم و مورد استقبال شهروندان خوانساری نیز قرار گرفته است و در صورت تمایل سایر اصناف نیز می‌توانند به شیوه مشابه اقدام کنند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین