|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۹۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی بودجه سال آینده شهرداری تهران، ابراز امیدواری کرد : تمام این بودجه برای سال آینده محقق شود.

به گزارش ایسنا محسن هاشمی رفسنجانی درباره جلسه امروز شورا در جمع خبرنگاران گفت: اواخر سال باید موارد عوارضی که بر اساس قانون به عهده شورا است را تعیین تکلیف کنیم تا درآمدهای آن در بودجه لحاظ شود. از این رو امروز سه لایحه در خصوص عوارض را مورد بررسی قرار دادیم که همه این موارد نتیجه اعتراضات هیات تطبیق فرمانداری به مصوبات گذشته شورا بوده است.

وی در تشریح اعتراض هیات تطبیق اظهارکرد: بعضا فرمانداری به قانون عمل نمی‌کند و توصیه‌هایی می‌کند و در نتیجه توصیه‌های خود اعتراض و درخواست تغییر و اصلاح را در مورد مصوبات می‌دهد البته اگر مشکلی برای ما و مصوبه‌ ایجاد نکند نظر فرمانداری را می‌پذیریم اما اگر ایرادی داشته باشد آن را قبول نکرده‌ایم و بر مصوبه‌ی خودمان اصرار می‌کنیم.

هاشمی تاکید کرد: در مورد بودجه و زمان بررسی آن نگرانی نداریم زیرا جلسات صبح و عصر برگزار خواهد شد تا قبل از پایان سال بودجه مصوب شده را برای اجرا ابلاغ کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به در خصوص اقدامات شهرداری در مقابله با ویروس کرونا گفت: یک طرح دو فوریتی درباره‌ کارهای شهرداری امضاء شده که احتمالا امروز در جلسه شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که بودجه سال بعد ۲۵ درصد افزایش یافته و آیا احتمال تحقق کامل آن است،اظهارکرد: من امیدوارم که این مشکل ایجاد نشود و بتوانیم کل بودجه سال بعد را محقق کنیم ولی  برخی از اعضای شورا نظرشان این بود که شاید نتوان همه بودجه را محقق کرد.

وی درباره این موضوع که بودجه ۲۵ درصد افزایش یافته در حالی که مسئولان اقتصادی می‌گویند تورم سال بعد ۴۰ درصد خواهد بود، گفت: اصلا چنین صحبتی مطرح نیست و قرار نیست تورم ۴۰ درصدی داشته باشیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین