|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۹۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
دومین المپیاد علمی شبکه بانکی کشور با حضور کارکنان 14 بانک عضو کمیسیون امور آموزشی از سوی مرکز آموزش و پژوهش بانک ها برگزار شد که درخشش همکاران بانک تجارت را به همراه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این المپیاد که با حضور پرسنل سیستم بانکی کشور برگزار شد، کارکنان بانک تجارت حضور یافته و پس از اعلام نتایج، مهدی فرضی از استان آذربایجان شرقی حائز رتبه هشتم از بین 10 نفر برتر این المپیاد شد، در بخش دروس 9 گانه طاهره دیده بان رتبه اول درس بانکداری داخلی2، یاسر گل محمدی رتبه دوم درس مبارزه با پولشوئی، داود خسروانجم رتبه دوم درس بانکداری الکترونیکی، بهروز ایوبی رتبه دوم درس حقوق بانکی و در نهایت بانک تجارت پس از بانک صادرات، موفق شد رتبه دوم را در میان 5 بانک بزرگ کشور کسب کند. در همین راستا مراسمی در تاریخ 27 بهمن ماه برگزار و از نفرات برتر المپیاد تقدیر و جوائز ارزنده ای از طرف مدیرعامل به نفرات برتر اهدا شد.

این المپیاد با حضورکارکنان منتخب بانک ‌های تجارت، ملی، ملت، رفاه، سپه، صادرات، مهر ایران، توسعه صادرات، توسعه تعاون، کشاورزی، صنعت و معدن، پست بانک، مسکن و صندوق بازنشستگی بانک ‌ها برگزار و منابع این آزمون شامل کلیات بانکداری بین‌الملل، حسابداری بانکی، حقوق بانکی، تجهیز منابع (بانکداری۱)، تخصیص منابع (بانکداری۲)، رویکردهای نوین بانکداری، بازاریابی بانکی، مبارزه با پولشویی و بانکداری الکترونیک بود.

اجرای این آزمون توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سراسر کشور انجام شد و بانک تجارت به همراه دو بانک ملی و ملت مسئولیت برگزاری این آزمون را به نیابت از شبکه بانکی به عهده داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین