|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۸۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
سرمربی شاهین بوشهر گفت: کُند بودن مدافعان، مشکل تیم‌های ایرانی است. مهمترین مسئله برای یک تیم، پیش‌فصل و انتخاب بازیکنان است، چون باید تیم خوبی ساخته شود. بیشتر تیم‌ها با این مشکل درگیر هستند و تلاش می‌کنند آن را حل کنند.

میشو کریستیچوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش در مقابل ماشین سازی تبریز اظهار کرد: در این لحظه واقعاً امیدوار به آینده و خوشحال هستیم. این سومین برد متوالی ما بود و خدا را شکر می‌کنم که همه ما توانستیم کاری بزرگ انجام بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از بازی خوب عمل کردیم و دقایقی هم عملکرد خوبی نداشتیم. موقعیت‌هایی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

این سرمربی ادامه داد: ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. صادقانه بگویم پیش از این دیدار از شرایط بازی می‌ترسیدم، اما خدا را شکر می کنم که همه چیز به خوبی تمام شد. بازیکنان تلاش کردند که پیروز شوند و خدا هم ما را حمایت کرد و شانس با ما همراه بود.

به گزارش ایسنا، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: ما به مدت ۲ هفته زمان برای استراحت داریم و به بازیکنان قول داده بودم که در صورت پیروزی، به آنها ۳ روز استراحت می‌دهم. بازیکنان با تلاش خودشان این مرخصی را به دست آوردند و پس از آن دوره سخت ما شروع می‌شود.

میشو بیان کرد: امیدوارم بتوانیم کاری را که آغاز کردیم به خوبی تمام کنیم و در لیگ برتر بمانیم. شرایطی نداریم که بتوانیم در تمام بازی، تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم، در واقع این قدرت را نداریم.

وی افزود: بازیکنانی که دارم برای من بهترین هستند و تلاش می‌کنند در زمین، بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهند. پیش از آن که من به شاهین بیایم، چند مربی ایرانی جرأت بر عهده گرفتن تیم را نداشتند و فکر می‌کردند اتفاق خوبی نمی‌افتد.

کریستیچوویچ اظهار کرد: چند بازیکن تیم ما تغییر کردند و می‌توانیم با سهمیه فیفا ۲ بازیکن بگیریم. ما در نیم‌فصل اول تنها ۶ گل زده بودیم، اما در سه بازی اخیر، ۸ بار دروازه حریفانمان را باز کردیم. امیدوارم بازیکنان در آینده نیز خوب تمرین کنند و با این روش به موفقیت دست پیدا کنند.

سرمربی شاهین بوشهر تاکید کرد: باید بگویم که کُند بودن مدافعان، مشکل تیم‌های ایرانی است. مهمترین مسئله برای یک تیم، پیش‌فصل و انتخاب بازیکنان است، چون باید تیم خوبی ساخته شود. بیشتر تیم‌ها با این مشکل درگیر هستند و تلاش می‌کنند آن را حل کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نتایج خوب شاهین مربوط به بازیکنان جدید است، گفت: من هنوز هم می‌گویم جادوگر نیستم و تنها خدا می‌داند که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. من در تمرین آخر تیم ناراحت شدم، چون بازیکنان ایرانی نمی‌خواهند تمام توانشان را در تمرین بگذارند و این مرا آزار داد. فکر می‌کنم از طریق تمرین خوب و با نشاط و همچنین با همدلی می‌توانیم از شرایط فعلی هم بهتر باشیم.

میشو کریستیچوویچ اضافه کرد: بعضی بازیکنان خوب تمرین نمی‌کنند و بعد می‌گویند خدایا کمکم کن! در حالی که اول باید تلاش کرد و بعد از خدا کمک خواست، ما با تمرین خوب و کمک خداوند در لیگ می‌مانیم.

سرمربی شاهین بوشهر گفت: خدا را شکر ما در زمین ورزشگاه شهید مهدوی تمرین کردیم و از مدیران ورزشگاه تشکر می‌کنم که چنین اجازه‌ای به ما دادند. ما برای تمرین در کمپ شهرداری مشکل داریم اما در ورزشگاه شهید مهدوی می‌توانیم خوب تمرین کنیم و می دانید که تمرین خوب بسیار مؤثر است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین