|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۸۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
سفیر روسیه در آنکارا از افزایش احساسات روسیه هراسانه در شبکه‌های اجتماعی ترکیه همزمان با تشدید بحران ادلب خبر داد و گفت: من هم تهدید شده‌ام!

به گزارش خبرگزاری مهر، «آلکسی یرخوف» سفیر روسیه در آنکارا در مصاحبه با اسپوتنیک از تشدید احساسات ضدروسی در ترکیه به واسطه تبلیغات سوء رسانه‌های اجتماعی پیرامون تحولات ادلب سوریه خبر داد.

وی همچنین گفت که خود وی نیز از گزند تهدیدها در امان نبوده است.

یرخوف یادآوری کرد همه احساسات ضدروسی همانند آن چیزی است که ۵ سال پیش رخ داد حال آنکه آن موقع موضوع به حلب مربوط می‌شد و در نهایت نیز شاهد سرنگونی هواپیمای روسی و قتل «آندری کارلوف» سفیر سابق روسیه در ترکیه بودیم.

گفتنی است افزایش تحرکات نظامی ترکیه در شمال سوریه در حالی است که مسئولان مختلف این کشور طی روزهای اخیر به بهانه کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان خود در عملیات ضد تروریستی ارتش سوریه در ادلب، دمشق را به اقدام نظامی تهدید کردند.

این در حالی است که دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه با حمایت از دولت دمشق می‌گوید آنچه در ادلب وجود دارد مبارزه نیروهای ارتش سوریه با تروریسم است.

وی با بیان این مطلب افزود: بحث درباره نزاع و درگیری نیست بلکه موضوع، عدم اجرای توافق سوچی (از سوی ترکیه) و تعهداتی است که طرفین متعهد به اجرای آن شده‌اند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین