|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۲۸۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
فرآیند ثبت‌نام داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در پایگاه اینترنتی مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.

باتوجه به طولانی شدن دوره بارگذاری نیاز و بررسی های مربوطه در رده های نظارتی وزارت علوم، قرار بود زمان آغاز فراخوان جذب اعضای هیات علمی و ثبت نام متقاضیان از ۲۲ بهمن باشد اما این تاریخ به تعویق افتاد.

ثبت نام داوطلبان جذب از بعدازظهر امروز - پنج شنبه - شروع شد و تا ششم اسفندماه در سامانه مرکز جذب وزارت علوم به نشانی اینترنتی www.mjazb.ir ادامه دارد.

هر داوطلب جذب هیأت علمی حق انتخاب سه دانشگاه را دارد.

وزارت علوم هر سال ۲ فراخوان جذب هیأت علمی در ماه های شهریور و بهمن برگزار می کند که در هر کدام از این فراخوان ها حدود ۸۰۰ نفر جذب می شوند.

دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در این فراخوان، سقف سهمیه ندارند.

به گزارش ایرنا، منظور از جذب اعضای هیأت علمی، هرگونه استخدام عضو هیأت علمی به صورت قراردادی، پیمانی، طرح سربازی، مأموریت و انتقال است.

پس از انجام مصاحبه علمی، عمومی و انجام تحقیقات محلی، پرونده‌ها به هیأت اجرایی جذب دانشگاه یا مؤسسه مربوطه، برای بررسی همه مدارک و جمع بندی صلاحیت‌ها ارجاع می‌شود و با رأی اعضای هیأت اجرایی، تشخیص صلاحیت داوطلب نهایی شده و به اطلاع داوطلب می‌رسد.

ابلاغ استخدام پیمانی اعضای هیأت علمی پس از تأیید هیأت مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دانشگاه و مؤسسه مربوطه صادر می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین