|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۲۸۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار حق‌طلبی جهان اسلام در مقابل استکبار است.

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی روز پنجشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر زاهدان اظهار داشت: سردار سلیمانی به زیبایی این پرچم حق طلبی را در دنیا برافراشت و امانت دار خوبی در این حوزه بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی دست یاری جمهوری اسلامی ایران را به همه کشورهای تحت ظلم داد و هر جا پرچم مخالفت با استکبار وجود داشت سردار سلیمانی آنجا بود.

 نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بزرگی شهادت حاج قاسم بابت معنویت ایشان بود گفت: سردار سلیمانی فردی انقلابی و خط قرمزش دفاع از انقلاب و ولایت بود.

وی به سه دوره مبارزاتی مهم سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله از لشکرهای مهم و معنوی دوران دفاع مقدس، فرماندهی قرارگاه قدس جنوب شرق و فرماندهی سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی سه دوره مبارزاتی مهم این شهید بزرگوار در دوران حیاتش بود که به درستی در تمام این حوزه ها خوش درخشید.   

حجت الاسلام و المسلمین رضایی بیان کرد: طاعت و بندگی از خدا و اطاعت از مقام معظم رهبری باعث عزت و عزیز شدن سردار سلیمانی در دل‌های مردم شد.

وی اظهار داشت: حاج قاسم عزت را در پرتو ولایت مداری دید و به درستی این راه را دنبال کرد.

 نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هر کجا در دنیا افراد تحت ظلم قرار می گرفتند برای نجات خود به دنبال حاج قاسم می‌گشتند و حضور افراد و سران از کشورهای مختلف در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی نشان از عزت و بزرگی ایشان دارد.

مداحی و نوحه خوانی توسط جواد جامعی مداح اهل بیت عصمت و طهارت و رییس بسیج مداحان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی در زاهدان بود.

نظیر این مراسم در شهرهای دیگر سیستان و بلوچستان برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین