|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد خبر: ۲۸۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
بارش برف سنگین در استان موجب خارج شدن ۱۹ پست ۶۶ ولت و دو پست فوق توزیع ۲۳۰ از مدار و قطع برق ۲۵۰ هزار مشترک خانگی عمدتا روستانشینان شد که مشقات و سختی هایی را طی این چند روز برای آنها فراهم کرد.
استاندار گیلان گفت: به گفته وزیر نیرو ؛در گیلان طی چهار روز ( شنبه تا سه شنبه) ۲۷ برابر میانگین کشور باران و برف بارید که این بارش ها ۸۵ درصد خطوط انتقال و خطوط برق استان را تحت تاثیر قرار داد.

ارسلان زارع  نیم روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : بارش برف سنگین در استان موجب خارج شدن  ۱۹ پست ۶۶ ولت  و دو پست فوق توزیع ۲۳۰ از مدار  و   قطع برق ۲۵۰ هزار مشترک خانگی  عمدتا روستانشینان شد که مشقات و سختی هایی را طی این چند روز  برای آنها فراهم کرد.

وی با بیان اینکه  تمامی  دستگاههای مربوطه  تلاش دارند تا  آب و برق همه مشترکان وصل شود ، اظهار کرد:  در حال حاضر برق ۶۰ هزار مشترک قطع است که  امیدواریم  این میزان مشترک بی برق تا امشب به ۱۰ هزار مشترک برسد.

زارع گفت: اقدامات برای بازگشایی معابر روستایی نیز از امروز آغاز شده و تلاش می شود تا یکشنبه شب تمامی راههای روستایی نیز بازگشایی شود.

 بارش برف در گیلان از یکشنبه شب تا غروب سه شنبه  در برخی ارتفاعات گیلان به بیش از دو متر و در نواحی جلگه ای به افزون بر یک متر و ۲۰ سانتی متر  رسید .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین