|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۸۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از دستگیری 3 سارق و کشف 50 فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌ساز به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان شهرکرد خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع‌ آوری شده از صحنه های سرقت، مشخصات 2 نفر از سارقان مشخص شد.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه سارقین شناسایی، دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل و در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به 50 فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌ساز به ارزش 5 میلیارد ریال اعتراف و ضمن معرفی همدست خود، محل اختفای اموال مسروقه را نیز اعلام کردند.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی متهم سوم نیز در کمتر از 24 ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین