|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۸۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
فرماندار سمنان از تاییدصلاحیت نهایی 31 نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه خبر داد و گفت: تبلیغات انتخاباتی داوطلبان به طور رسمی از بامداد امروز آغاز شد.

سیدعباس دانایی در گفت‌وگو با ایسنا از یک نشست با نامزدها و نمایندگان آنها در صبح امروز 24بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: در این نشست از نامزدها خواستیم که قوانین ابلاغی در خصوص تبلیغات انتخاباتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به شروع تبلیغات انتخاباتی از داوطلبان نمایندگی در این حوزه انتخابیه خواست با رعایت قوانین به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سمنان کمک کنند.

فرماندار سمنان از تشکیل کمیته امحا در این حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: بدیهی است در صورتی که تبلیغات انتخاباتی مطابق با قوانین نباشد اکمیته امحاء نسبت به جمع‌آوری تبلیغات اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امسال حداکثر قطع تبلغات 50 در 70 اعلام شده تصریح کرد: هر تبلیغی که ابعاد آن بیش از این باشد توسط کمیته امحاء جمع آوری خواهد شد لذا از داوطلبان در خواست داریم به قوانین و شرایط اعلام شده توجه جدی داشته باشند.

دکتر دانایی ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات افزود: مردم استان و خصوصا حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه همواره حضور پررنگی در انتخابات داشتند.

وی از وجود بیش از دو هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: این حوزه انتخابیه برای برگزاری یک انتخابات حماسی آمادگی کامل دارد.

دانایی با بیان اینکه باید بکوشیم که شرایطی فراهم شود که مردم با اطمینان خاطر در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان بر برپایی بی‌طرفانه انتخابات تاکید دارد و می‌کوشد با بسترسازی مناسب زمینه حضور باشکوه و پرشور مردم را در انتخابات دوم اسفند فراهم کند.

وی ایجاد فضای آرام و بدور از تنش، تخریب را از عوامل موثر در افزایش مشارکت مردمی ارزیابی و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به اقتدار نظام مقدس اسلامی کمک شایانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، اسامی داوطلبان تاییدصلاحیت شده حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه براساس حروف الفبا به شرح ذیل هستند:

غلامرضا ابراهیمی

عبدالحمید اختری

محمد علی آریا منش

ابراهیم باصری

محمد اسماعیل پیوندی

روح اله جمعه ای

علیرضا خسروی

محمد خوش بیان

جمال دامغانیان

احمد داودی

علی محمد ذوالفقاری

امیر رفیعیان

رحمان سعادت

مصطفی شاطری

حسام الدین شریعت پناهی

مسعود شکیبایی فر

رضا شمس خانی

علی صفا

بتول طاهریان

سید ابوالقاسم طباطبائی نژاد

مصطفی طوریان

ابوالقاسم عبدالکریمی

علیرضا غفوریان

عباس کاشیان

امید کامروا

عباس گلرو

حمید رضا محمدیان

عباس ملک دار

ابراهیم نظری

حامد نظری کمرودی

علی محمد همتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین