|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۸۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
در حالی که حدود یک ماه تا انتخابات فدراسیون فوتبال مانده است، برخی اعضای فعلی فدراسیون در حال ایجاد چالش در مسیر برگزاری انتخابات هستند تا در هر شرایطی گزینه خود را به فوتبال تحمیل کنند.

به گزارش ایسنا، در حالی که ۹ کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال رقابت خود را برای به دست آوردن کرسی ریاست آغاز کرده‌اند، یک عضو بازنشسته هیات رییسه در تماس‌هایی متعدد تعدادی از اعضای مجمع را تهدید کرده که اگر دستگاه قضایی در موضوع بازنشستگی، صلاحیت حیدر بهاروند، سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال را تایید نکند از برگزاری انتخابات جلوگیری خواهد کرد.

البته این در حالی است که این عضو بازنشسته هیات رییسه اعلام کرده، اعضای مجمع باید اولویت رای‌دهی خود را به بهاروند اختصاص دهند ولی در هر صورت اگر بهاروند امکان حضور نیافت، گزینه دوم ریاست فدراسیون فوتبال باید حبیب کاشانی باشد در غیر این صورت مانع برگزاری انتخابات در ۲۵ اسفند خواهد شد.

این اتفاق عجیب درست یک ماه پیش از شروع انتخابات ریاست فدراسیون فوتال افتاده و به نظر می‌رسد پس از سناریوهای متفاوت برای تطمیع و تهدیدهای پنهان نهادهای نظارتی، اکنون برخی از مدیران کنونی فوتبال برای تداوم حضورشان در راس مدیریت فدراسیون دست به تهدید اشکار اعضای مجمع و نهادهای قانونی زده‌اند تا شاید از این راه و با ایجاد سیاست ارعاب به مطامع فردی خود دست یابند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین