|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۸۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
یکی از کارشناسان داوری معتقد است داور دیدار شهر خودرو ایران و السیلیه قطر قضاوت خوبی داشت.

علی سهرابی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد داور هنگ‌کنگی دیدار شهر خودرو ایران و السیلیه قطر اظهار کرد: در کل داور قضاوت خوبی داشت. او به خوبی با کمک‌هایش هماهنگ عمل می‌کرد و بازی را به خوبی مدیریت می‌کرد. یک قضاوت استاندارد را دیدیم و فکر می‌کنم این بازی یک کلاس آموزشی برای داوران دیگر است چون این داور هنگ‌کنگی به خوبی خطاها را تشخیص می‌داد و از کارت زرد هم به موقع استفاده می‌کرد.

وی افزود: بازی جذاب و تماشایی و البته جوانمردانه بود. در اینگونه بازی‌ها داور هم باید اجازه بدهد جریان بازی افت نکند و ادامه داشته باشد. همانطور که گفتم داور هنگ‌کنگی در تشخیص‌های خود عالی کار می‌کرد و به موقع بازی را متوقف می‌کرد. او چهار کارت زرد در نیمه نخست داد که همگی درست بودند. در نیمه دوم هم سه کارت زرد به بازیکنان ایران داد که آنها هم درست بودند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات برخی بازیکنان مثل کریم انصاری‌فرد سعی داشتند پشت محوطه جریمه با حرکت بین مدافعان، خود را زمین بزنند تا داور خطا اعلام کند اما این داور هنگ‌کنگی به خوبی صحنه‌ها را تشخیص می‌داد و چنین صحنه‌هایی را خطا اعلام نمی‌کرد. در کل معتقدم داوری بدون هیچ‌گونه اشتباهی انجام شد. البته در دقیقه ۱۰۹ که توپ روی خط عرضی زمین بود و به اوت نرفته بود کمک‌داور به اشتباه اوت اعلام کرد و این تنها صحنه اشتباه بازی بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین