|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۲۸۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
تشییع جنازه سردار سلیمانی در دنیا بی نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییع جنازه ای نداشته ایم و مردم شب و روز دسته دسته برای عرض تسلیت به خانه سردار سلیمانی می روند.
  رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امنیت امروز کشور در دریای پرتلاطم نا امنی به برکت خون شهداست.

"آیت الله محمد محمدی گلپایگانی" روز جمعه ۲۷ دی ماه پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج و مراسم اهدا حکم امام جمعه جدید این شهر افزود: امنیت امروز به برکت خون شهداست و رهبر معظم انقلاب نیز به مرتب به دیدار خانواده معظم شهدا می روند.

و با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد نیز به دلاوری و شجاعت معروف است، اظهار کرد: این استان سابقه مبارزه با رژیم پهلوی را دارند و حتی توسط رژیم طاغوت بمباران شده اند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اهمیت نماز جمعه و اینکه دشمن در خانه‌ها نفوذ کرده است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید بچه‌های ما در برابر امواج فتنه‌ها و فساد و شرارت‌ها بیمه شوند، راهش آشنایی آنها با مجامعی چون نماز جمعه است.

آیت الله گلپایگانی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم استان، تصریح کرد: مردم این استان در تکریم و کرامت نماز جمعه زبانزد بوده و در این راستا گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: تشییع جنازه سردار سلیمانی در دنیا بی نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییع جنازه ای نداشته ایم و مردم شب و روز دسته دسته برای عرض تسلیت به خانه سردار سلیمانی می روند.

به گزارش ایسنا،رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین آیت الله ملک حسینی را از خاندانی اصیل و ریشه دار دانست و یاد و خاطره فقیه مجاهد حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) را گرامی داشت و از زحمات آیت الله حسینی امام جمعه سابق نیز در امامت جمعه یاسوج تقدیر کرد.

گفتنی است که در پایان این مراسم رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حکم انتصاب سید نصیر حسینی بعنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه جدید شهر یاسوج را به وی اهدا کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین