|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۸۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۰
  معاون فرهنگی قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر سامانه‌های دفاعی کشور گفت: موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی در دستگاه قضایی و دادسرای نظامی در دست بررسی است و تاکنون چند نفر در این رابطه دستگیر شدند.

حجت الاسلام هادی صادقی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در گرگان اظهار داشت: احتمال تاثیر جنگ الکترونیک آمریکا در بروز این حادثه و در نتیجه اشتباه مامور سامانه پدافند وجود دارد که بررسی برای کشف دقیق عوامل آن ادامه دارد.

وی در ادامه به ویژگی های سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: این شهید، مطیع محض ولایت فقیه و فرمانده ای کاربلد و متخصص بود که با تکیه بر تفکر جهادی و حرکت در مسیر الهی توفیقات بی‌شماری برای کشور و جبهه مقاومت به‌دست آورد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: نحوه جنایت دولت تروریست آمریکا در شهادت این فرمانده سلحشور سبب شد تا با حضور بی سابقه میلیونی در تشییع جنازه، یک افتخار بزرگ برای این شهید و ملت های منطقه حاصل شود و جبهه مقاومت هویت و جان تازه ای بگیرد.

وی افزود: حضور مقتدرانه سردار سلیمانی در منطقه سبب شد تا رژیم اشغالگر صیهونیستی در برابر کوچکترین حرکت گروه‌های جهادی حالت دفاعی قرار بگیرد و حتی از رویای مقابله و حمله به این گروه های کوچک  و کشورهای منطقه هراسان و بیمناک شود.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: شکل گیری و تقویت محور مقاومت در منطقه سبب رعب استکبار جهانی و هم پیمانان منطقه ای آن ها شده است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت :‌ اگر خواستار کسب توقیفات بیشتر در توسعه و رفاه کشور هستیم باید به سمت و سوی تفکر جهاد و مسیر انقلابی حرکت کنیم و کسانی را انتخاب کنیم که در عمل مدافع ارزش‌ها و انقلاب باشند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین